علی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه از افتتاح ۶ ایستگاه مترو تا دو هفته آینده در تهران خبر داد.
گسترش نیوز ، امام با بیان اینکه ۷.۵ کیلومتر از خط ۷ مترو حد فاصل شهید نواب تا میدان صنعت با دو ایستگاه تربیت مدرس و صنعت در هفته آخر اسفند افتتاح میشود، گفت: همچنین ایستگاه هلالاحمر نیز در خط ۷ تا پایان امسال افتتاح میشود.
وی در خصوص خط ۶ مترو، گفت: ۹ کیلومتر جنوبی این خط حد فاصل دولتآباد تا میدان شهدا با سه ایستگاه دولتآباد، بعثت و شهدا تا پایان سال آماده بهرهبرداری میشود.
به گفته امام، از ۲۵ اسفند ماه آماده بهرهبرداری از این ۶ ایستگاه هستیم.
وی در خصوص کاهش آلودگی هوا در تهران گفت: توسعه خطوط مترو نقش بسیار مهمی در کاهش آلودگی هوا و ترافیک دارد.
منبع: فارس