دومین جشنواره ملی عکس معدن با حضور مهدی کرباسیان رییس سابق هیأت عامل ایمیدرو، محمدرضا بهرامن رییس خانه معدن ایران و دیگر فعالان، هنرمندان و عکاسان حرفه ای در محل خانه هنرمندان ایران در حال برگزاری است.