رئیس کمیسیون عمران و حملونقل شورای اسلامی شهر تهران از پرداخت یارانه بلیط اتوبوس توسط دولت خبر داد.
گسترشنیوز: محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حملونقل شورا با بیان اینکه سرانجام طلسم پرداخت یارانه بلیط اتوبوس شکسته شد، اظهارکرد: با پیگیریهای معاونت حملونقل و ترافیک شهرداری تهران؛ پس از چند سال ۹.۹ میلیارد تومان یارانه بلیت اتوبوس توسط دولت پرداخت شد. هر چند رقم آن زیاد نیست ولی بالاخره طلسم آن شکسته شد.
بر اساس اعلام معاونت ارتباطات و بینالملل شورای اسلامی شهر تهران، وی ضمن تشکر از دولت و محمدباقر نوبخت معاون رئیسجمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: امیدواریم یارانه بلیط مترو نیز بزودی پرداخت شود.
منبع: فارس