تیم ملی بسکتبال ایران در مسابقه فینال بازیهای آسیایی جاکارتا با شکست در مقابل چین به مدال نقره این رقابتها دست یافت و مثل دوره گذشته نائب قهرمان شد.
گسترش نیوز: تیم ملی بسکتبال ایران که به فینال رقابتهای آسیایی جاکارتا در اندونزی رسیده بود با شکست در مسابقه فینال بانتیجه ۷۲-۸۴ بر سکوی دوم این رقابتها ایستاد و به مدال نقره رضایت داد. بسکتبال ایران همچنان در حسرت طلای بازیهای آسیایی بماند و دوباره نائب قهرمان شود.
تیم ملی ایران تنها در کوارتر اول از حریف خود برتر بود و توانست این کوارتر را ۲۵ بر ۱۸ به سود خود تمام کند اما تفکرات مهران شاهینطبع در سه کوارتر بعدی جواب نداد و ایران در کوارترهای بعدی به ترتیب ۲۳ بر ۲۰، ۱۸ بر ۱۱ و ۲۵ بر ۱۶ مغلوب شد تا در نهایت ۸۴ بر ۷۲ برابر حریف خود تن به شکست دهد و نائب قهرمان شود.
بسکتبال ایران مدعی اول قهرمانی در بازیهای آسیایی بود و با ترکیب کامل خود در این رویداد شرکت کرد اما همانند دوره گذشته بازیها در فینال از پس حریف خود برنیامد و نائب قهرمان شد.