|
معاونت امور معدنی در وزارتخانه ماندگار شد؛

سرقینی: وزیر صنعت گفت بمان

فهرست محتوا

جعفر سرقینی در پست معاونت معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت ماندگار شد.

گسترش نیوز: از یکی دو هفته پیش زمزمه رفتن دکتر سرقینی از معاونت امور معدنی وزارتخانه مطرح شده بود و از جانب خودش نیز تایید شد. سرقینی درگفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: با مخالفت محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت با بازخرید اینجانب، ماندن من در این پست قطعی شد.

وی افزود: با لغو حکم بازخریدی من از سوی وزیر، در پست معاونت معدنی ادامه خدمت خواهم داد.

گفتنی است در مواردی از جمله جلوگیری از صادرات مواد خام معدنی و حقوق دولتی، بخش خصوصی اختلاف نظرهایی با معاون امور معدنی شریعتمداری داشت و بعد از مطرح شدن رفتن دکتر سرقینی از این معاونت، به دنبال مطرح کردن شخصیت‌های دیگری از بخش خصوصی یا بخش‌های دیگر و پروپاگاندا در این زمینه به عنوان جایگزین بود. اکنون با ماندن سرقینی در این پست باید دید چگونه می‌خواهند بر این اختلاف نظرها فائق آیند. البته مسائل دیگری نیز درباره دلایل ماندن جعفر سرقینی در این سمت و مخالفت شریعتمداری با بازخرید وی مطرح است.

سرقینی: وزیر صنعت گفت بمان
کد خبر: ۳۱۹۶۰
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو