مدیرعامل فولاد هرمزگان از آمادگی این استان برای تولید ۱۰ میلیون تن فولاد خبرداد.
گسترش نیوز : فرزاد ارزانی،مدیرعامل فولاد هرمزگان در ديدار نوروزی خود با استاندار هرمزگان ضمن تبريك سال جديد و عيد مبعث گفت:استان هرمزگان ظرفيت های لازم براي توسعه فولاد را دارد.
ارزانی تاكيدكرد : تمام تلاش ما بر اين است تا توليد ١٠ميليون تن فولاد را بتوانيم در استان هرمزگان و منطقه ويژه اقتصادي خليج فارس محقق کنیم.
وی با اشاره به ظرفيت اسمي فولاد هرمزگان گفت : با توكل بر خداوند متعال و تلاش همكاران در فولاد هرمزگان و حمايتهاي شركت فولاد مباركه، طرح افزايش ظرفيت فولاد هرمزگان از ١/٥ميليون تن به ٣ميليون تن تختال اجرا خواهد شد.
همتي استاندار هرمزگان در اين ديدار ضمن تقدير از عملكرد مجموعه فولاد آمادگي خود را جهت حمايت از صنعت فولاد در استان هرمزگان اعلام و تاكيد كرد تمام دستگاههاي اجرايي استان بايد در رفع موانع توليد تلاش كنند.