اولین گردهمایی مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه اصفهان در سال ۱۳۹۷ برگزار شد.
گسترش نیوز: اولین گردهمایی مدیریت و کارکنان شرکت فولاد مبارکه اصفهان صبح روز شنبه ۱۸ فروردین در سالن اجتماعات شرکت فولاد مبارکه اصفهان برگزار شد .در این گردهمایی، معاونین شرکت گزارشی از دستاوردهای فولاد مبارکه در سال ۹۶ و همچنین به اطلاع رسانی از اهداف سال ۹۷ این شرکت پرداختند.
در ادامه پنل معاونین، دکتر بهرام سبحانی مدیرعامل شرکت با تبریک سال نو به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حمایت از کالای ایرانی نام گرفته اشاره کرد و گفت: گروه فولاد مبارکه بعنوان نماد اقتصاد مقاومتی و مولود انقلاب اسلامی، هم اکنون روی ریل توسعه و تعالی قرار گرفته است. وی به رشد حدود ۱۳درصدی تولید در فنس فولاد مبارکه اشاره کرد و گفت: تولید در فنس فولاد مبارکه در سال ۹۶ به ۶میلیون و ۸۵۱ هزار تن و ارزش فروش به ۱۵۸هزار و ۲۲میلیارد ریال رسید.
وی با تقدیر از همت و مجاهدت کارکنان شرکت، به افزایش تولید در نواحی مختلف شرکت در سال گذشته اشاره کرد وگفت: با به ثمر نشستن طرح های توسعه شرکت، امسال به ظرفیت های جدید در گروه فولاد مبارکه دست خواهیم یافت. در ادامه این گردهمایی گزارشی از مسوولیت های اجتماعی و اقدامات زیست محیطی شرکت و میزان تولید و فروش و صادرات محصولات در سال ۹۶ ارائه شد.