سیزده بدر به عنوان روزی که هم مردم ایران ب دامان طبیعت سر می زنند شناخته می شود. اما سالهاست که حضور مردم در طبیعت مصادف شده با مرگ هزارن درخت و ایجاد انواع آلودگی های زیست محیطی. کاش تصاویر زیر را ببینیم و امسال اجازه ندهیم چنین تصاویری ثبت شوند.