|
در بوشهر انجام شد:‌

هدایت سرمایه ۱۵۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی برای ساخت آب شیرین کن

فهرست محتوا

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: بخش خصوصی برای ساخت آب شیرین کن 35هزار مترمکعبی بوشهر یکهزار و 500 میلیارد ریال سرمایه گذاری می کند.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایرنا، کیقباد یاکیده بیان کرد: محل اجرای طرح آب شیرین‌کن 35 هزار متر مکعبی بوشهر جانمایی و بزودی عملیات اجرایی این طرح توسط بخش خصوصی آغاز می شود.

وی اظهارکرد: طرح آب‌شیرین‌کن در مدت 2 سال اجرا و تکمیل می ‌شود که می تواند روزانه 35 هزار متر مکعب آب آشامیدنی مشترکان شهر بوشهر را تامین کند، طوریکه بیش از نیمی از نیاز آبی شهر از راه آب شیرین کن تامین خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افزود: با بهره برداری از این طرح روزانه 110 هزار متر مکعب آب از دریا استحصال و پس از نمک زدایی و شیرین ‌سازی به شبکه آبرسانی منتقل می ‌شود.

یاکیده، آب شیرین‌ کن 35 هزار متر مکعبی بوشهر را از بزرگترین تاسیسات آب‌شیرین ‌کن کشور معرفی کرد و

یادآور شد: این طرح در زمینی به مساحت 2.5 هکتار در ساحل خلیج فارس اجرا می ‌شود که زمین محل اجرای آن تعیین شده و بزودی به بخش خصوصی به عنوان سرمایه‌گذار برای اجرای طرح واگذار می ‌شود.

وی درباره اجرای خط انتقال این طرح گفت: خط انتقال طرح آب شیرین ‌کن بوشهر 6.5 کیلومتر است که 160 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت آب و فاضلاب بوشهر برای اجرا آن در نظر گرفته شده و همزمان با اجرای آب شیرین کن احداث این خط انتقال آغاز می شود.

هدایت سرمایه ۱۵۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی برای ساخت آب شیرین کن
کد خبر: ۳۰۵۴۵
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۹
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو