|

امروز زنان تهران سهم خود را از شهر طلب می‌کنند

فهرست محتوا

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این که ارتباط زنان با فضای شهری و روح و کالبد شهر ناگسستنی است، گفت: ۵۰ درصد جمعیت تهران را زنان تشکیل می‌دهند اما سهم آنها از مبلمان شهری و حضور در فضای شهر چقدر است و آیا حقوق زنان در برخورداری از امکانات شهر به اندازه مردان دیده شده است؟

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از شورا‌ آنلاین، ناهید خداکرمی با اعلام این که یکی از وظایف مدیریت شهری توجه به نیازهای عمرانی همه شهروندان به خصوص زنان و کودکان است، افزود: سلامت و پویایی نسل آینده به سلامتی و پویایی امروز زنان گره خورده است. وی با اشاره به این که شهرداری نه تنها به بانک‌ها و پیمانکاران، بلکه به زنان نیز بدهکار است، بیان کرد: امروز زنان تهران سهم خود را از شهر طلب می‌کنند و می‌خواهند در برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری و اداره شهر نقش پررنگی ایفا کنند. خداکرمی با بیان این که زنان تهران دوست دارند با آرامش در شهر رفت و آمد کنند و با خانواده به پارک و با همسر، برادر و پدر خود به ورزشگاه بروند، تصریح کرد: هم چنین زنان علاقه‌مند هستند برای کاهش ترافیک و آلودگی هوا، دوچرخه سوار شوند. عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه زنان شهر دوست دارند به آنها اهمیت داده شده و در شهر نقش فعال داشته باشند، خاطر نشان کرد: هم چنین زنان علاقه‌مند هستند همگام با مردان در امور شهر مشارکت داشته باشند و شهر، محلی برای شکوفایی و آرامش آنها باشد.

امروز زنان تهران سهم خود را از شهر طلب می‌کنند
کد خبر: ۲۹۵۶۱
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
ارسال نظر
captcha