مدیر امور آبفار شهرستان تنگستان گفت: ۲ پروژه آبرسانی روستاهای باغک جنوبی و باغک این شهرستان همزمان دهه مبارک فجر با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار به بهرهبرداری رسید.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از روابط عمومی شرکت آبفار استان بوشهر، عبدالله خدادادی در آیین بهرهبرداری از پروژههای یاد شده بیان کرد: با افتتاح پروژه شبکه آبرسانی روستای باغک شمالی ۱۶۸ خانوار با ۵۰۶ نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند. وی تصریح کرد: عملیات اجرایی این پروژه از سال گذشته با ۵.۳ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی آغاز که براساس برنامه زمان بندی همزمان با دهه فجر به بهرهبرداری رسید. خدادای افزود: دومین پروژهای که به افتتاح رسید نیز پروژه شبکه آبرسانی روستای باغک جنوبی بود که با بهرهبرداری از آن ۲ روستای باغک جنوبی و کاکلی با ۴۱۱ خانوار و یکهزار و ۴۴۵ از آب شرب سالم برخوردار شدند. وی افزود: طول خط توزیع این پروژه ۲۵ کیلومتر است که با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به بهرهبرداری رسید. فرماندار شهرستان تنگستان نیز گفت: شرکت آب و فاضلاب روستایی طی چند سال گذشته در حوزه آبرسانی اقدامات قابل توجهی در سطح شهرستان ارائه کرده است که این اقدامات رضایتمندی حداکثری روستاییان را در برداشت. عادل دهدشتی افزود: با توجه به بحران کم آبی که با کمبود بارش در این چند سال تشدید شده صرفه جویی در مصرف آب حائز اهمیت ویژهای است که روستاییان باید این مهم را مورد توجه داشته باشند.