مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: تصویب لایحه تعیین سقف پاداش بازنشستگی در مجلس شورای اسلامی باعث نارضایتی کارکنان صنعت نفت و بهویژه همکاران اقماری شرکت نفت فلات قاره ایران شده و نتایج خوبی برای صنعت نفت کشور نخواهد داشت.
به گزارش پایگاه خبری گسترش، حمید بورد، پاداش بازنشستگی کارکنان را قدردانی از زحمات آنان در بیش از 30 سال فعالیت طاقتفرسا اعلام کرد و گفت: کارکنان پرتلاش صنعت نفت و بهویژه همکاران این شرکت در سکوها و جزایر خلیج فارس سالهای طولانی عمر خود را به دور از خانواده و در سختترین شرایط آبوهوایی برای به گردش درآوردن چرخهای این صنعت سپری میکنند و پاداش بازنشستگی میتواند بخش کوچکی از زحمات آنان را جبران کند. وی، سکوها و جزایر شرکت نفت فلات قاره ایران در آبهای خلیج فارس را خط مقدم جبهه اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: بیتردید همکاران این شرکت که به صورت اقماری فعالیت میکنند نقش بیبدیلی در حفظ عزت و اقتدار اقتصادی کشور ایفا مینمایند و پرداخت پاداش بازنشستگی به این عزیزان، آنان را در ادامه این راه سخت و پرفراز و نشیب مصممتر میکند. مهندس بورد افزود: با تلاشهایی که از سوی مسئولان وزارت نفت در حال انجام است امیدوارم پاداش بازنشستگی به روال گذشته ادامه داشته باشد چراکه در غیر این صورت شاهد تقاضای بسیاری از همکاران برای بازنشستگی پیش از موعد و ریزش شدید نیروهای با تجربه و متخصص خواهیم بود که این امر می تواند صدمات جبرانناپذیری بر پیکره صنعت نفت کشور وارد کند. وی در پایان از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی خواست با در نظر گرفتن مصالح کشور و همه جوانب، زمینههای لازم را برای رضایتمندی بدنه کارکنان صنعت نفت فراهم نموده و آنان را برای ادامه این راه سخت یاری کند.