|

بیماران گلستانی بدون تخت بیمارستانی ماندند

فهرست محتوا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه ضریب اشغال تخت‌های ما بالاست، گفت: بر اساس سند ۱۴۰۴ حدود ۲ هزار تخت بیماستانی در استان نیاز داریم.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایسنا، عبدالرضا فاضل اظهار کرد: درحال‌حاضر در استان گلستان ۱۶ بیمارستان دولتی و ۶ بیمارستان خصوصی و ۳ بیمارستان غیر دولتی داریم.

وی با اشاره به اینکه سعی کردیم عدالت درمانی را رعایت کنیم، افزود: درحال‌حاضر متخصصان زنان و زایمان، اطفال، داخلی، جراحی و بیهوشی را در تمامی شهرستانها داریم.

فاضل ادامه داد: در بخش فوق تخصصی اقدامات در دو شهرستان گرگان و گنبد کاووس به صورت متمرکز، هم در بخش خصوصی به هم در بخش دولتی ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: دستگاه سونوگرافی و رادیولوژی دیجیتال را در تمامی بیمارستان‌ها به جز بیمارستان خان ببین داریم.

وی بیان کرد: ۲۷۰۰ تخت بیمارستانی در استان داریم که حدود ۲۰۰۰ تخت دیگر نیاز داریم.

فاضل گفت: درحال‌حاضر ۴۰۰ تخت ویژه شامل‌ای سی یو، پی‌ای سی یو، اطفال و سی سی یو بیماران قلبی در استان داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در ادامه گفت: به مناسبت دهه فجر درمانگاه طب ورزش را در بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان برای بیماران خاص اندام تحتانی پا و زانو افتتاح خواهیم کرد.

وی افزود: همچنین در این مدت مرکز شبانه‌روزی جامع سلامت گمیشان در منطقه محروم با جمعیتی بین ۵۰ تا ۶۰ هزار نفر افتتاح خواهیم کرد. مرکز شبانه‌روزی جامع روستای کرند نیز در شهرستان گنبدکاووس افتتاح خواهد شد.

فاضل در پایان تصریح کرد: کلنگ زنی ۱۵ خانه بهداشت در شهرستان‌های مختلف استان نیز در ایام دهه فجر امسال انجام خواهد گفت.

بیماران گلستانی بدون تخت بیمارستانی ماندند
کد خبر: ۲۹۰۱۶
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو