وزیر نیرو گفت: برای کسانی در این ساختمان حضور داشتهاند محل مناسبی در نظر گرفته شده و تلاش میکنیم تا مدیریت را به خوبی انجام بدهیم و به طورقطع در ساعات آینده اطلاعرسانی دقیقی درباره عملکرد به مردم داده خواهد شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گسترش ، رضا اردکانیان درباره دلیل آتشسوزی در ساختمان ولی عصر وزارت نیروگفت: بررسیهای لازم درحال انجام است. یک کارگروه مشخص باید تشکیل بدهیم که درباره دلایل این آتشسوزی به مردم اطلاعرسانی کند؛البته افراد این کارگروه معرفی شدهاند.
اردکانی از تشکیل ستاد بحران و آتشنشانی خبرداد و افزود: هر خبری را از این ستاد باید جویا شویم. وزیر نیرو تاکید کرد که درباره خسارت این آتشسوزی باید کارشناسان نظر قطعی را بدهند و به طورقطع اطلاع دقیقی نمیتوان درباره ساعات خاموش شدن این ساختمان بدهیم.