|

برگزاری دوره آموزشی بهره وری انرژی در صنایع بهره ور اصفهان

فهرست محتوا

مشاور رییس و مدیر روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان اصفهان از برگزاری دوره آموزشی " بهره وری انرژی در صنایع بهره ور " در روز یکشنبه هشتم بهمن در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی اصفهان واقع در میدان فیض خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گسترش,حسین توکل با اعلام این مطلب گفت: این دوره آموزشی با همکاری دفتر حمایت از مالکیت صنعتی وزارت صنعت معدن و تجارت و سازمان یونیدو و اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می شود.

وی افزود :در این دوره خانم لیام مک لاولین مشاور سازمان یونیدو در حوزه بهره وري انرژی ، دکتر حوري جعفري مشاور شرکت بهينه سازي مصرف سوخت و مهندس شكاري هماهنگ کننده پروژه ملي بهره وری انرژی در یونیدو سخنرانی می کنند.

توکل هدف از برگزاری این دوره را ارتقای فرهنگ مصرف و بهینه سازی بهره وری انرژی در صنایع عنوان کرد و افزود: این دوره آموزشی هشتم بهمن جاری از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۲ ظهر در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی اصفهان و با حضور فعالان اقتصادی و نمایندگان شرکت های تولیدی و شهرک های صنعتی برگزار می شود.

برگزاری دوره آموزشی بهره وری انرژی در صنایع بهره ور اصفهان
کد خبر: ۲۸۲۲۲
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶
ارسال نظر
captcha