|
با حضور معاون رییس جمهوری انجام شد

افتتاح و راه‌اندازی آشپزخانه‌های صنعتی در شهر مود

فهرست محتوا

خراسان جنوبی امروز میزبان سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گسترش ، افتتاح فاز اول کارخانه تولید، تجهیز، نصب و راه‌اندازی آشپزخانه‌های صنعتی در شهرک صنعتی مود(از توابع شهرستان سربیشه) با معاون رییس جمهوری و عباس جرجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی انجام شد.

به گفته جرجانی؛ این کارخانه در فاز اول با اشتغال ۱۵ نفر و اشتغال نهایی ۶۰ نفر و با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد تومانی کار خود را آغاز کرده است.

افتتاح و راه‌اندازی آشپزخانه‌های صنعتی در شهر مود
کد خبر: ۲۷۸۴۱
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
ارسال نظر
captcha