خط تولید خودروی اس. یو. وی در ساوه با سه هزار فرصت شغلی راه اندازی میشود.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از خبرگزاری صداوسیما، معاون استاندار و فرماندار شهرستان ساوه گفت: این طرح با مشارکت طرف های خارجی با حجم سرمایه گذاری اولیه ۱۲۰میلیون یورو ایجاد می شود و بر اساس برنامه زمان بندی از فروردین سال آینده اقدامات اجرایی آن نظیر تجهیز کارگاه در شهر صنعتی کاوه کلید می خورد. محمد بهاروند افزود: تولید این خوردوی شاسی بلند که یکی از برندهای اروپایی است از اوایل سال ۱۳۹۸ در ساوه هدفگذاری شده است و قرار است حجم سرمایه گذاری در سال های بعد افزایش یابد. وی بیان کرد: امکانات لازم و بسترهای خدماتی برای استقرار خطوط جدید تولید خودروهای سواری در ساوه مهیا شده و دستگاه های خدماتی شهرستان مانند برق، آب و راه و شهرسازی با سرعت عمل بیشتری وارد کار شده اند. بهاروند گفت: شرکت ایرانی سازنده این نوع خودرو، زمین مورد نیاز برای ساخت یکی از بزرگترین مجموعه های تولید خودروی سواری را در شهر صنعتی کاوه در اختیار دارد و به زودی کارخانه خط رنگ این شرکت نیز آماده بهره برداری می شود.