فرمانده سپاه آستارا گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در درمانگاه شبانه روزی سیدالشهدای شهرستان مرزی بندر آستارا بیش از ۳۰ میلیارد ریال سرمایهگذاری کرده است.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایسنا، سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدمت به مردم از سفارشات دین مبین اسلام است که سپاه با ایجاد زیرساختها و بسترهای لازم، این مهم را از وظایف خود میداند. وی با بیان اینکه هدف از تأسیس درمانگاه سیدالشهدای بندر مرزی آستارا، توسعه ارائه خدمات بهداشت و درمانی به اقشار مختلف جامعه میباشد، ادامه داد: سپاه ناحیه آستارا علاوه بر این در عرصههای سازندگی با احداث ۲۳ مسکن برای محرومان، توزیع وامهای اشتغالزایی در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و سایر بخشها حضور داشته است. سرهنگ آرمان در ادامه از سرمایهگذاری بیش از ۳۰ میلیارد ریالی سپاه در درمانگاه سیدالشهدای شهرستان خبر داد و افزود: این درمانگاه در بخشهای مغز و اعصاب، گوش - حلق و بینی، قلب و عروق، اورولوژی، روانشناسی بالینی، زنان و زایمان، دندانپزشکی، داخلی و چشم با بهرهمندی از پزشکان زبده و متخصص خدمات ارائه میکند. وی اظهار کرد: داروخانه و آزمایشگاه شبانه روزی این درمانگاه فعال و به دستگاههای اکوی قلب، سونوگرافی، دندانپزشکی، چشم پزشکی و... تجهیز شده است. فرمانده سپاه آستارا، ارائه خدمات به بیماران بیبضاعت واقعی را در این درمانگاه رایگان برشمرد و تصریح کرد: بالغ بر ۴۴ پرسنل از قبیل پزشک، پیراپزشک، پرستار و کارمندان بخش اداری در این درمانگاه مشغول به کار شدهاند. وی تعداد بیماران مراجعهکننده به این مرکز را به شکل متوسط، روزانه بین ۲۵۰ الی ۳۰۰ نفر عنوان کرد و یادآور شد: بیماران دارای بیمههای نیروهای مسلح، تأمین اجتماعی، روستایی و سایر بیمه در این مرکز پذیرش میشوند. وی در پایان از آغاز عملیات احداث ساختمان جدید و ۴ طبقه درمانگاه تا چند روز آینده، در زمینی با وسعت مناسب خبر داد و افزود: در این ساختمان بخشهای سی تی اسکن و MRI ایجاد خواهد شد.