معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان گفت: نتایج آزمون دوره آموزشدهندگان سوادآموزی از سوی جهاد دانشگاهی اعلام شده است.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایلنا، رمضان یوسفی با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای تفاهمنامه مشترک معاونت سوادآموزی با سازمان جهاد دانشگاهی استان کردستان، تعداد دو هزار و ۲۴ نفر آموزشدهنده واجد شرایط در آزمون سازمان جهاد دانشگاهی برای گذراندن یکدوره ۱۲۶ ساعته، بهصورت مجازی از طریق سایت www.imooc.ir سازمان مذکور شرکت کردند که از این تعداد آموزشدهنده در مرحله اول هزار و ۳۲۷ نفر نمره حد نصاب قبولی را کسب و دوره مذکور را با موفقیت به پایان رساندهاند. وی افزود: سایر آموزشدهندگانی که موفق به کسب حدنصاب نمره قبولی نشدهاند؛ میتوانند با مطالعه منابع معرفی شده و دروس عمومی و تخصصی، در مراحل بعدی آزمون شرکت و با تلاش و جدیت بیشتر موفقیت لازم را کسب کنند. یوسفی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را فراهم کردن بستر مناسب برای توانمندسازی آموزشدهندگان برای شتاببخشی به باسوادی استان، ریشهکنی معضل بیسوادی و همچنین توسعه و ارتقای مهارت، دانش و شایستگیهای مورد نیاز آموزشدهندگان سوادآموزی با استفاده از فن آوریهای نوین آموزشی عنوان کرد. وی تاکیدکرد: در صورت عدم موفقیت و کسب نمره حد نصاب لازم توسط آموزشدهندگان در مراحل بعدی آزمون، نمیتوانند با حوزه سوادآموزی همکاری کنند.