مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزارنفری غدیر بیرجند خبر داد.
به گزارش خبرنگار صمت در خراسان جنوبی، مصطفی مدبر ضمن عرض تبریک سال نو، با اعلام این خبر افزود: ورزشگاه ۱۵ هزارنفری بیرجند همزمان با سفر استانی و نوروزی دکتر روحانی رئیسجمهوری محترم به خراسان جنوبی قرار است افتتاح گردد. وی گفت: این ورزشگاه توسط سلطانی فر وزیر ورزش وجوانان در روز چهارشنبه دوم فروردین ماه افتتاح و به مردم ورزشدوست و شهیدپرور استان خراسان جنوبی تقدیم خواهد شد. ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بیرجند با مساحت نزدیک به ۳۰ هزارمتر مربع جزو بزرگترین پروژههای ورزشی خراسان جنوبی است که عملیات اجرایی آن از سال ۸۵ آغاز شد.