استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد گفت: نرخ بیکاری استان از ۱۷.۷ درصد در سال ۹۲ به ۱۲.۹۵ درصد در امسال رسید و رتبه اول کاهش نرخ بیکاری کشور متعلق به استان شد.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از مهر، سید موسی خادمی در آیین تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید کهگیلویه و بویراحمد که با حضور وزیر کشور در یاسوج برگزار شد، افزود: خداترس بودن و کار را برای خدا انجام دادن باید اولویت کاری باشد و مردمی بودن و مردم دار بودن نیز بسیار مهم است و هرکس به هر اندازه ای این دو مهم را انجام دهد، به همان اندازه موفق است. خادمی گفت: فعالیت گروهی و هماهنگی مناسبی در استان وجود داشت و با همدلی و هماهنگی اقدامات خوبی در استان انجام شد و ترکیب بومی مناسبی در استان فعالیت داشت. استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: امید است همه بتوانیم به مردم خدمت کرده و زمینه توسعه کشور را فراهم کنیم. خادمی گفت: مسیر درست کمتر از هدف درست نیست و از طریق چند مسیر نتایحی در استان حاصل شد. خادمی تصریح کرد: فرایند جذب سرمایه های اعتباری و جمع آوری آن برای توسعه استان در دستور کار قرار گرفت و با انتخاب پروژه های مختلف، اعتبارات در نظر گرفته شد و فرایند جذب بودجه مورد تاکید قرار گرفت و اعتبارات از ۳۳۰ میلیارد تومان سال ۹۲ به ۱۲۰۰ میلیارد تومان در سال جدید رسید و همچنین در ردیف های متفرقه، استانی و نفت وضعیت بسیار بهبود پیدا کرد. خادمی گفت: در حوزه پروژه ها تاکید ما تقدم پروژه های افتتاحی بر کلنگ زنی بود، که در این راستا اقدامات شایانی انجام شد. در حوزه کشاورزی تولید گندم از ۲۰ هزار تن سال ۹۲ به ۷۵ هزارتن در امسال رسید و همچنین تحولات بزرگی در حوزه آبیاری تحت فشار انجام شد. وی گازرسانی به ۲۲۰ روستا و هدفگذاری برای گازرسانی به دو شهر و روستاهای مسیر را از اقدامات انجام شده دانست.