|

مالکان ساختمان خود را ایمن کنند

فهرست محتوا

بهترین راه برای جلوگیری و مدیریت آتش‌سوزی ایمن‌سازی ساختمان‌ها است.

جلال ملکی، سخنگوی آتش نشانی تهران با بیان مطلب فوق به پایگاه خبری گسترش گفت: ساختمان‌ها و منازل باید توسط مالکان خود ایمن شوند. این روش بسیاری مطلوبی است که از وقوع حوادث جلوگیری شود. ملکی با طرح این سوال که آیا تمام لوازم آتش نشانی ما کامل است با همه لوازم را داریم گفت: برای پیشرفت تجهیزات مدیریت آتش باید از اهل فن و تخصص کمک گرفت تا ببینیم که چه وسایل کاربردی و فناورانه‌ای نیاز است که در اختیار داشته باشیم. سخنگوی آتش نشانی تهران تاکید کرد: هر چند تهیه و خرید وسایل فناورانه گران و پر هزینه است اما برای مدیریت یکپارچه آتش نشانی در تمامی شهرها یک برنامه یکپارچه و تجهیزات روز قطعا می‌تواند موثر باشد. هر چند رد حال حاضر نیز بخش آتش نشانی بهترین خدمات را ارائه می‌دهد اما طبیعی است که هر چه وسایل به روز داشته باشیم بهتر و موثر تر خواهد بود.

مالکان ساختمان خود را ایمن کنند
کد خبر: ۱۳۶۶۱
۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو