نماینده مردم زاهدان در مجلس با بیان اینکه طی این سال ها بعضا اقدام خوبی برای تکمیل پروژه های ملی صورت گرفته شده است،تصریح کرد:در برخی مسائل و پروژه های شهرستانی هنوز بودجه های لازم برای بهره برداری و تکمیل اختصاص داده نشده است و مردم منتظر به سرانجام رساندن آنها هستند.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از خانه ملت، علیم یار محمدی درباره عدم تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام استان سیستان و بلوچستان طی سال های اخیر، اظهار کرد: پروژه های بزرگی طی سالهای اخیر به بهره برداری رسیده تا بتواند مشکلات مردم را برطرف کند، اما به دلیل مشکلات مالی و کمبود بودجه که با آن روبرو بوده است، بسیاری از طرح های عمرانی نیز چندین سال است که نیمه کاره رها شده و تعیین تکلیف نشده است. وی با اشاره به برخی طرح های نیمه تمام عمرانی که سالها در استان سیستان وبلوچستان نیمه تمام مانده بود،گفت: پروژه های بزرگی مانند بحث گازرسانی به زاهدان بعد از مدت ها در دولت یازدهم به اتمام رسید،همچنین راه آهن چابهار به زاهدان و سرخس نیز طی این مدت پیشرفت های خوبی را داشته و در سال 95 نیز بودجه مناسب و خوبی برای آن در نظر گرفته شده که انشاله در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید. نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ، افزود: همچنین بودجه مناسبی برای تکمیل بندر چابهار که روزانه چندین میلیون تن کالا در آنجا بارگیری و یا تخلیه می شود در نظر گرفته شده که با تخصیص آن و تکمیل مراحل مختلف این بندر شاهد تسریع در روند حضور و تجارت در آب های آزاد خواهیم بود. عضوهیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه هنوز برخی پروژه ها در استان نیمه تمام باقی مانده و اقدامی برای به سرانجام رساندن آن صورت نگرفته شده است، ابراز امیداوری کرد که طرح های مهم و حیاتی استان که برخی از آنها مانند نیروگاه برق در دست بخش خصوصی است؛هرچه سریعتر به مرحله بهره برداری برسد. نماینده مردم زاهدان در مجلس با بیان اینکه طی این سالها بعضا اقدام خوبی برای تکمیل پروژه های ملی صورت گرفته شده و مراحل پیشرفت را طی کرده است ، تصریح کرد: ولی در برخی مسائل و پروژه های شهرستانی هنوز بودجه های لازم برای بهره برداری و تکمیل اختصاص داده نشده است و مردم منتظر به سرانجام رساندن آنها هستند.