|

بازار همچنان با کاربراتوری‌ها

فهرست محتوا

مدیرعامل شرکت «توفانرو گنبد» یکی از تولیدکنندگان موتورسیکلت کشور است که با اشاره به بازار نامساعد این محصول گفت: با توجه به شرایط به‌وجود آمده باید موتورسیکلت‌های کاربراتوری به‌طورکامل از بازار حذف شوند تا انژکتوری‌ها تقاضا داشته باشند.

رجبعلی غائبی در گفت و گو با پایگاه خبری گسترش تاکید کرد: با وجود موتورسیکلت‌های کاربراتوری سال ۹۵ در بازار، موتورسیکلت انژکتوری مورداستقبال مصرف‌کننده قرار نگرفته ضمن آنکه نرخ نیز بی‌تاثیر نبوده است. وی افزود: برای ۳ ماه نخست سال این نشان تولید نداشت و در انتهای نیمه نخست سال، تولید خود را آغاز خواهد کرد. غایبی درنهایت گفت: بازار فروش نیمه نخست سال ۹۶ مربوط به موتورسیکلت‌های کاربراتوری ساخته شده در انتهای سال ۹۵ بوده و امیدواریم نیمه دوم سال، فصل فروش انژکتوری‌ها آغاز شود چراکه این تغییر رویکرد نیاز به کمی زمان دارد.

بازار همچنان با کاربراتوری‌ها
کد خبر: ۱۲۶۵۸
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
ارسال نظر
captcha