وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات با اشاره به معرفی وزیر پیشنهادی این وزارتخانه به مجلس برای دولت دوازدهم گفت:در دولت دوازدهم سیاست های وزارت ارتباطات همانند گذشته خواهد بود و وزیر جدید حمایت من را خواهد داشت.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از مهر، محمود واعظی در جمع خبرنگاران در مورد معرفی گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت ارتباطات گفت: خوشحالیم فردی که از سوی رئیس جمهور انتخاب شده با داشتن نوآوری و خلاقیت شرایط بهتری را رقم می زند. وی با بیان اینکه من از ابتدا در دولت یازدهم جوانگرایی کردم گفت: برای انتخاب مدیران جوان لیست کرده و در پست های حساس این وزارتخانه افراد جوان را به کار گرفتم چرا که معتقد بودم باید به جوان ها میدان داد. واعظی گفت: رئیس جمهور نیز در کابینه دولت دوازدهم در حوزه وزارت ارتباطات از این اعتماد استفاده کرد. خوشحالیم که آقای جهرمی را با ۳۶ سال سن به عنوان وزیر ارتباطات برگزید. وی با بیان اینکه در لیست ابتدایی رئیس جمهور نام چند نفر از معاونان وزارت ارتباطات برای تصدی این سمت دیده می شد افزود: با انتخاب آقای جهرمی به عنوان وزیر ارتباطات، رئیس جمهور به اعتماد ما به جوانگرایی در وزارت ارتباطات اعتماد کرد. واعظی تصریح کرد: سیاست های وزارت ارتباطات در دولت دوازدهم نیز همانند گذشته خواهد بود و با نوآوری و خلاقیتی که آقای جهرمی دارند بهتر نیز خواهد شد. وی با تاکید بر اینکه امیدواری مجلس به این گزینه رای اعتماد بدهد، افزود: آقای جهرمی حمایت بنده را خواهد داشت و هر جایی که باشم که در رابطه با دولت و رئیس جمهور موضوعاتی باشد به این وزارتخانه کمک خواهم کرد. واعظی با بیان اینکه شاکله وزارت ارتباطات در دولت دوازدهم تغییر نمی کند، اظهار کرد: اکثر معاونان فعلی و روسای سازمان ها در صورتی که تمایل داشته باشند می توانند کار خود را با آقای جهرمی ادامه دهند. وی در پاسخ به این سوال که زمان دریافت حکم از رئیس جمهور برای مسئولیت رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت دوازدهم جواب قطعی نداد و گفت: شایعات و گمانهزنی ها زیاد است.