|
کدخبر: 72320

۴ بخش جدید به نمایشگاه امتک اضافه شد

مدیرعامل شهرآفتاب از برگزاری نمایشگاه شهربازی‌ها «امتک» در هفته اول آذر خبر داد.

گسترش نیوز: محمدرئوف قادری اظهارکرد: یکی از چالش‌های دنیای کنونی موضوع تفریح و اوقات فراغت است، چرا که تلاش جامعه را به صورت هدفمند افزایش داده و حرکت آن را به سوی تعالی تنظیم می‌کند.

مدیرعامل شهر آفتاب با اشاره به لوزم توسعه صنعت تفریحات تصریح کرد: صرف نظر از دیدگاه اقتصادی و صنعتی، نکته قابل تامل و بررسی، دیدگاه فرهنگی و جامعه شناسی است. چرا که این صنعت به صورت شایسته می‌تواند سبب نشاط، شادابی، پویایی و سلامت هرچه بیشتر جامعه می‌شود.

وی از برگزاری نمایشگاهی با عنوان امتک در نمایشگاه شهر آفتاب خبر داد و گفت: نمایشگاه صنعت تفریحات به عنوان قدیمی‌ترین رویدادی که در شهر آفتاب برگزار می‌شود، اعتبار ویژه‌ای به تقویم نمایشگاهی ما بخشیده است. از این رو می‌توان از آن به عنوان الگوی توسعه نمایشگاهی برای دیگر رویدادهای این مجموعه یاد کرد.

مدیرعامل شهرآفتاب ادامه داد: امسال از ۵ تا ۸ آذر ماه شاهد برگزاری این رویداد در قالب ۳ سالن اصلی هستیم که این آمار یک رکورد ویژه محسوب می‌شود و در دوران رکود صنعت نمایشگاهی از ظرفیت‌های ویژه مجموعه شهرآفتاب برای رونق رویدادهای خبر می‌دهد.

این کارشناس ارشد صنعت نمایشگاهی تصریح کرد: با توجه به اضافه شدن ۴ بخش جدید به نمایشگاه امتک نهم و برنامه‌ریزی برای حضور هیات‌های تجاری از کشورهای همسایه، امسال می‌توانیم پیش‌بینی کنیم که در هر روز بیش از ۳ هزار بازدیدکننده تخصصی از بخش‌های مختلف این رویداد بازدید داشته باشند.

وی همچنین با تاکید بر لزوم توجه هرچه بیشتر به شادسازی جامعه از طریق برگزاری رویدادهای نمایشگاهی هدفمند اظهارکرد: تفریح و سرگمی در زندگی بشر یک ضرورت حیاتی بوده و گسترش مراکز تفریحی برای گذران اوقات فراغت شهروندان به مثابه یک نیاز مهم برای سالم و با نشاط زیستن افراد لازم و ضروری است.

قادری در پایان تاکید کرد: نمایشگاه بین‌المللی صنعت تفریحات، سرگرمی، شهربازی و پارک‌ها با هدف معرفی شرکت‌ها و برندهای این صنعت، ارائه تولیدات و توانمندی‌های ایرانی، نمایش آخرین دستاوردها و فن آوری‌ها به هموطنان عزیز و سایر کشورها، می‌تواند زمینه ساز ایجاد کانون‌های ممتاز ارتباطات، تعاملات و مذاکرات میان سرمایه گذران، بازرگانان، تولیدکنندگان، طراحان و نخبگان صنعت تفریحات و سرگرمی، اماکن و تجهیزات اوقات فراغت شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها