|
کدخبر: 45863

۱۰ اثر برتر در دومین جشنواره ملی پوسترهای صنعت نماشگاهی؛

پوسترهای ۹۷ داوری شدند + تصاویر

سطح مشارکت ملی در سال ۹۷ مربوط به استان‌های تهران، اصفهان، فارس، اردبیل، بوشهر، هرمزگان، ایلام، کرمان، تبریز، زنجان، گیلان، خراسان رضوی و همدان بوده است.

گسترش‌نیوز - هیات داوران دومین جشنواره پوسترهای صنعت‌نمایشگاهی عصر دیروز تکلیف برندگان این رویداد ملی را روشن کردند. از میان ۷۱ پوستر ارسالی به دبیرخانه جشنواره در نهایت ۶۵ اثر به عنوان پوسترهای مورد تایید در اختیار هیات داوران قرار گرفت و آنها در یک نشست ۲ ساعته، ۳ اثر برتر و ۷ اثر را به عنوان آثار شایسته تقدیر انتخاب کردند.

DaVARIJASHNVARE02.jpg

محمد وجدانی از گرافیست های با سابقه کشور به عنوان رییس هیات داوران و مهدی نجفی در حوزه طراحی و گرافیک رسانه، مانی روشن در حوزه طراحی و گرافیک آثار هنری، کشاورز به عنوان نماینده رسمی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و حسین‌علیزاده در حوزه گرافیک مدرن به عنوان اعضا هیات داوران در این نشست حضور پیدا کردند.

DaVARIJASHNVARE07.jpg

DaVARIJASHNVARE08.jpg

سطح مشارکت ملی در سال ۹۷ مربوط به استان‌های تهران، اصفهان، فارس، اردبیل، بوشهر، هرمزگان، ایلام، کرمان، تبریز، زنجان، گیلان، خراسان رضوی و همدان بوده است. برخی استان‌ها از جمله شیراز، اصفهان و همدان امسال برای اولین بار در جشنواره حضور داشتند و البته سطح رقابت ها با حضور گسترده همه استان‌های کشور را به شکل حرفه ای و منسمی ارتقا پیدا کرد.

DaVARIJASHNVARE09.jpg

DaVARIJASHNVARE10.jpg

DaVARIJASHNVARE01.jpg

DaVARIJASHNVARE04.jpg

DaVARIJASHNVARE03.jpg

DaVARIJASHNVARE05.jpg

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها