|
کدخبر: 32678

نگاهی به نمایشگاه‌های قایق جهان

۹رویداد برای تجارت روی آب+ عکس

نمایشگاه قایق از آن دسته رویدادهایی است که هر سال نگاه افراد بسیاری را به سوی خود جلب می‌کند.

گسترش نیوز: نمایشگاه قایق از جمله رویدادهایی است که هر سال افراد بسیاری را روی آب می‌کشاند. در این گزارش سعی داریم مهم‌ترین رویدادهای آبی جهان را مرور کنیم.

نمایشگاه قایق باکوCIBS

Cbis.jpg

باکو این روزها میزبان رویدادی استثنایی بود. این رویداد، تنها رویداد وسایل نقلیه آبی موتوردار در قفقاز جنوبی و منطقه کاسپین به شمار می‌آید، حضور در این نمایشگاه مزایای بسیار زیادی به همراه می‌آورد.نمایشگاه قایق باکو که با نام CIBS شناخته می‌شود و در آن انواع قایق و قایق بادبانی، تجهیزات دریانوری، حمل‌ونقل آبی، ساخت‌وسازهای دریایی، ورزش‌های آبی، باشگاه‌های قایقرانی و بخش‌های دیگر مربوط به صنعت دریانوردی ارائه می‌شود.

نمايشگاه قايق‌هاي لوکس لندن

لندن‌نشينان هر سال به مدت ۱۰روز ميزبان يک رويداد لوکس مي‌شوند. نمايشگاه‌ قايق‌هاي تفريحي لوکس لندن طرفداران خاص خود را دارد. هر سال هزاران خواننده، بازيگر، فوتباليست و تاجر از سراسر جهان به اين رويداد مي‌آيند تا بتوانند قايق تفريحي جديد خود را از لابه‌لاي قايق‌هاي به نمايش گذاشته شده، انتخاب کنند.

نمايشگاه قايق دوسلدورف

boot21.jpeg

شهر دوسلدورف آلمان هر سال در نيمه‌هاي زمستان ميزبان نمايشگاه قايق دوسلدورف (Boot Dusseldorf) مي‌شود. اهميت رويداد قايق دوسلدورف وقتي بيشتر مي‌شود که پاي صنعت قايقراني آلمان به ميان مي‌آيد. در حال حاضر نمايشگاه قايق دوسلدورف به‌عنوان بازار مرکزي اروپا براي قايق‌ها و محصولات ورزش‌هاي آبي، موثرترين بستر براي بهترين‌هاي بين‌المللي در اين صنعت خاص شناخته مي‌شود.

نمايشگاه قايق بارسلون

بارسلون در اسپانيا يکي ديگر از شهرهايي است که هر سال در آستانه پاييز ميزبان نمايشگاه قايق مي‌شود. نمايشگاه قايق بارسلون (Salonnautico) به‌عنوان يکي از 3نمايشگاه برجسته قايق در اروپا به شمار مي‌آيد.

نمايشگاه قايق اوراسيا

Boot-2016.jpg

هدف اصلی نمايشگاه بين‌المللي قايق، تجهيزات و لوازم‌جانبي اوراسيا که در استانبول برگزار می‌شود آن است که شهروندان و گردشگران به موقعیت آبی ترکیه آشنا شوند و با استفاده از کشتي و قايق به گسترش اقتصاد ترکيه کمک ‌کنند.

نمايشگاه قايق امريکا

کشور امريکا در اين زمينه حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد. شهر «آناپوليس» (ايالت مريلند) تنها به‌دلیل آکادمي معتبر نظامي‌-‌دريايي شهرت ندارد، اين شهر کوچک به‌دلیل قايق‌هاي تفريحي سفيدش نيز معروف است. همه ساله در ماه اکتبر، اين شهر به پايتخت عاشقان قايق‌هاي تفريحي تبديل شده و پشت سر هم نمايشگاه قايق‌هاي تفريحي، بادباني و موتوري در آن برگزار مي‌شود.

نمايشگاه قايق‌هاي لوکس دوبي

boot1234.jpg

امارات‌متحده‌عربي يکي ديگر از کشورهايي است که با استفاده از مرزهاي آبي خود در صنعت دريانوردي پيشرفت زيادي کرده است. درحال‌حاضر نمايشگاه بين‌المللي قايق‌هاي لوکس در دوبي تبديل به رويدادي بسيار مهم شده است.

نمايشگاه قايق سيدني

رويداد قايق سيدني در واقع محفلي براي نابغه‌هاست. آنچه بيش از همه باعث شد نام اين رويداد بر سر زبان‌ها بيايد، معرفي تازه‌هاي دنياي قايق بود. اواخر سال ۲۰۱۳ميلادي (۱۳۹۲خورشیدی) بود که در اين نمايشگاه يک کيف معرفي شد که در ۶۰ثانيه قابليت تبديل شدن به يک قايق مدرن را دارا بود.

نمايشگاه قايق ايران

نخستین نمايشگاه بين‌المللي تخصصي قايق، جت‌اسکي، غواصي و تجهيزات وابسته (BOATEXPO) فناوري‌هاي نوين در پهنا و ژرفاي آبي از ۲۹تا ۳۱خرداد در شهرآفتاب برگزار مي‌شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها