|
کدخبر: 41566

گسترش نیوز معرفی می‌کند:

جشنواره‌ای شیرین به نفع دیابتی‌ها

رئیس کل انجمن حمایت از بیماران دیابتی کل کشور با حضور در «یازدهمین جشنواره ارگانیک تهران» با تاکید بر نقش این محصولات در سلامتی شهروندان گفت: تغدیه سالم و غذای بدون قند و چربی، نقش مهمی در تامین سلامتی جامعه دارد که این مهم را محصولات ارگانیک به خوبی تامین می‌کند.

گسترش‌نیوز: شکور امیدی با اشاره به شناسایی ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار بیمار دیابتی در کل کشور، عنوان کرد: با توجه به تاثیرات مثبت محصولات ارگانیک برای بیماران دیابتی، انجمن حمایت از بیماران دیابتی به دنبال آن است تا با تایید رسمی این محصولات، مصرف‌کنندگان با خیال راحت محصولات ارگانیک را در سبد غذایی خود قرار دهند.

organic2.jpg

وی جشنواره ارگانیک را فرصت خوبی برای آشنایی شهروندان از محصولات غذایی سالم دانست و افزود: با افزایش آگاهی شهروندان نسبت به تاثیرات مطلوب و موثر تغذیه سالم و فراهم کردن دسترسی این محصولات برای شهروندان، موجب کاهش هزینه‌های درمانی و افزایش حضور فعال شهروندان در جامعه خواهیم شد، از این رو لازم است انجمن‌ها و نهادهای بهداشتی و درمانی از تولید محصولات ارگانیک حمایت کنند.

گفتنی است، «یازدهمین جشنواره ارگانیک تهران» با عنوان یلدای ارگانیک و شعار «شهر سالم، شهروند سالم» از بیست و دوم آذر ماه تا سی‌ام آذر ماه جاری در بوستان گفت‌وگو آماده پذیرایی از شهروندان است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها