|
کدخبر: 260559

مرد رکوردشکن استقلال را بشناسید

دروازه بان استقلال در فصل جاری موفق به ثبت چند رکورد جالب شده است.

فوتبال مرد رکوردشکن استقلال را بشناسید

لیگ بیست و یکم در حالی به آخرین هفته‌های خود نزدیک شده که رقابت برای کسب عناوین فردی هم افزایش یافته و در این بین دروازه‌بان‌های لیگ برتری نیز تلاش می‌کنند تا با ثبت کلین شیت بیشتر، به صدر جدول راه پیدا کنند.

اما عملکرد آنها فقط به بسته نگه داشتن دروازه ختم نمی‌شود؛ تعداد و نرخ پاس صحیح، تعداد سیو، درصد مهار و درصد کلین شیت دیگر مولفه‌هایی هستند که می‌توانند دروازه‌بان برتر فصل را مشخص کنند.

صدرنشینی سیدحسین در جدول کلین‌شیت

سیدحسین حسینی دروازه‌بان شماره یک استقلال در فصل جاری ۲۲ بازی برای تیمش انجام داده و توانسته در ۱۵ بازی دروازه‌اش را بسته نگه دارد. به این ترتیب او بدون اینکه خطری از سوی گلر تیم‌های مدعی پرسپولیس و سپاهان را حس کند، صدرنشین جدول کلین‌شیت باشد.

رکورد-حسینی

حسین پورحمیدی و محسن فروزان تنها گلرهایی هستند که روی کاغذ می‌توانند جای سیدحسین را بگیرند و به جایگاه نخست برسند. پورحمیدی تنها دو کلین‌شیت کمتر از گلر استقلال داشته و باتوجه به بازی رودررو فرصت این را خواهد داشت تا اختلاف خود را کاهش دهد.

حسینی همچنین بیشترین درصد کلین‌شیت را هم دارد. نکته جالب اینکه کریستوفر کنت و حامد لک این فصل ۹ کلین شیت داشته‌اند و شانسی برای صدرنشینی ندارند.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها