|
کدخبر: 260416

رونمایی از محصول جذاب سامسونگ + قیمت

نسخه ۲۰۲۲ تبلت گلکسی تب S۶ لایت سامسونگ در سکوت خبری معرفی شد .

فناوری رونمایی از محصول جذاب سامسونگ + قیمت

سامسونگ در سکوت خبری یکی از تبلت‌های خود را برای سال ۲۰۲۲ بروزرسانی کرد.این محصول که گلکسی تب S۶ لایت ۲۰۲۲ نام دارد، هم اکنون برای پیش فروش در آمازون ایتالیا موجود شده و از تاریخ ۲ خرداد (۲۳ مه) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. اما تبلت جدید سامسونگ چه ویژگی‌ها و قیمتی دارد؟

با مقایسه مشخصات نسخه اصلی و مدل ۲۰۲۲ این تبلت، با دو تغییر روبه‌رو می‌شویم. اولین تغییر مربوط به سیستم عامل این دستگاه می‌شود. نسخه ۲۰۲۲ گلکسی تب S۶ لایت با سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۲ از راه می‌رسد، در حالی که نسخه اصلی‌اش اندروید ۱۰ داشت. همچنین سامسونگ برای این تبلت بجای تراشه اگزینوس ۹۶۱۱ نسخه اصلی، به سراغ اسنپدراگون ۷۲۰G رفته است.

مشخصات گلکسی تب S۶ لایت ۲۰۲۲

غیر از تراشه ۸ نانومتری اسنپدراگون ۷۲۰G و سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۲، چندان شاهد تغییرات دیگری در تبلت جدید سامسونگ نیستیم. البته باید به این موضوع هم اشاره کنیم که نسخه اصلی این محصول نزدیک به دو ماه پیش بروزرسانی اندروید ۱۲ را دریافت کرد و نسخه بعدی اندروید را هم دریافت می‌کند.

گلکسی تب اس ۶ لایت ۲۰۲۲ به نمایشگر ۱۰.۴ اینچی LCD با رزولوشن ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل مجهز شده که از قلم اس پن هم پشتیبانی می‌کند. این محصول دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است و برای آن می‌توان از کارت حافظه هم استفاده کرد.

سامسونگ برای این تبلت خود یک باتری ۷۰۴۰ میلی آمپر ساعتی درنظر گرفته و آن را به اسپیکر دوگانه با پشتیبانی از دالبی اتموس مجهز کرده است. همچنین کاربران این تبلت به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون دسترسی پیدا می‌کنند. در جدول زیر مشخصات کامل این تبلت سامسونگ را مشاهده می‌کنید:

گلکسی تب S6 لایت 2022
نمایشگر 10.4 اینچی LCD
تراشه اسنپدراگون 720G
رم 4 گیگابایت
حافظه داخلی 64 گیگابایت
باتری 7040 میلی آمپر ساعت
سیستم عامل اندروید 12

قیمت گلکسی تب اس ۶ لایت ۲۰۲۲

این تبلت در نسخه مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، ۴۰۰ یورو قیمت دارد که ۲۰ یورو نسبت به نسل قبلی‌اش گران‌تر است. البته شاید با توجه به بازار هدف، قیمت گلکسی تب S۶ لایت ۲۰۲۲ سامسونگ نسبت به نسخه اصلی تفاوتی نداشته باشد.

در آمازون ایتالیا همچنین خبری از نسخه ۱۲۸ گیگابایتی یا نسخه LTE نیست، با این حال احتمالا در آینده این مدل‌ها معرفی می‌شوند چرا که هنوز شاهد قرارگیری این تبلت در وب‌سایت سامسونگ یا انتشار بیانیه‌ای از سوی کره‌ای‌ها نیستیم.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها