|
کدخبر: 321345

قیمت روز گوشی / قیمت گوشی سامسونگ / بازار موبایل

خبر خوب برای طرفداران این گوشی سامسونگ / قیمت ها ریزشی می شود

به تازگی شایعاتی مبنی بر اینکه گلکسی A۵۵ و A۳۵ با قیمت ارزانتری نسبت به نسل قبلی خود به بازار عرضه خواهند شد، منتشر شده است. این موضوع ممکن است برای طرفداران این سری، خبر خوبی باشد.

اقتصاد خبر خوب برای طرفداران این گوشی سامسونگ / قیمت ها ریزشی می شود

به نظر می‌رسد عرضه نسل جدید گوشی‌های هوشمند میان‌رده، گلکسی A۵۵ و گلکسی A۳۵، در حال نزدیک شدن است. شایعات و افشاگری‌ها در مورد این گوشی‌های هوشمند اندرویدی در حال پراکندگی هستند، و آخرین اطلاعات نشان می‌دهد که احتمالاً نسل جدید این میان‌رده‌های سامسونگ با قیمتی کمتر از نسل قبل خود به بازار عرضه خواهند شد، که این موضوع برخلاف انتظارات به نظر می‌رسد.

قیمت گلکسی A۵۵ و A۳۵

به گفته SamMobile، شایعه‌ای وجود دارد که سامسونگ قیمت گلکسی A۵۵ و گلکسی A۳۵ آینده را کاهش داده است. در حالی که قیمت واقعی ممکن است بسته به بازار متفاوت باشد، پیش‌بینی می‌شود که این دستگاه‌ها در مقایسه با مدل‌های سال گذشته در بیشتر بازارهای بزرگ، کمی مقرون به صرفه‌تر باشند.

حدس زده می شود که قیمت گلکسی A۵۵ در اروپا از ۴۷۹ یورو ( ۵۲۰ دلار) برای مدل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۵۲۹ یورو ( ۵۷۴ دلار) برای مدل ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی آغاز می شود. همانطور که برای نسخه ضعیف‌تر، گلکسی A۳۵، انتظار می‌رود که با قیمت مناسب‌تری عرضه شود، از ۳۷۹ یورو (۴۱۱ دلار) برای مدل ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴۴۹ یورو (۴۸۷ دلار) برای مدل ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی.

سامسونگ-بازار

برای مقایسه، در سال گذشته، گلکسی A۵۴ با قیمت ۴۹۰ یورو (۵۳۲ دلار) برای مدل ۶ گیگابایت رم/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۵۵۰ یورو (۵۹۷ دلار) برای نسخه ۸ گیگابایت رم/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در اروپا عرضه می‌شد. از سوی دیگر، گلکسی A۳۴ از ۳۹۰ یورو (۴۲۳ دلار) برای مدل ۶ گیگابایت رم/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴۶۰ یورو (۵۰۰ دلار) برای نسخه ۸ گیگابایت رم /۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی شروع شد.

به نظر می رسد که ممکن است کاهش جزئی ۲۰ یورو (۲۲ دلار) در مقایسه با قیمت های سال گذشته وجود داشته باشد. اگرچه ممکن است این افت شدید نباشد، اما هر گونه کاهش قیمت قطعاً در بخش میان رده قابل توجه است، جایی که قیمت گذاری نقش مهمی دارد و وقتی به‌روزرسانی‌هایی را که گلکسی A۳۵ و گلکسی A۵۵ ارائه می‌کنند در نظر بگیرید، قیمت‌های تعدیل‌شده حتی شیرین‌تر به نظر می‌رسند.

به عنوان مثال، گلکسی A۵۵ ممکن است دارای چیپست میان رده اگزینوس ۱۴۸۰ باشد که دارای یک پردازنده گرافیکی سفارشی است که توسط سامسونگ و AMD توسعه یافته است، ارتقاء یافته نسبت به نسل قبلی Exynos ۱۳۸۰ که در گلکسی A۵۴ یافت شد. علاوه بر این، شایعات حاکی از آن است که این میان‌رده آینده می‌تواند با ۷ سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری عرضه شود که در مقایسه با نسل قبلی خود یک جهش قابل توجه ۳ ساله خواهد داشت.

با توجه به اینکه نام Galaxy A۵۵ و Galaxy A۳۵ در حال حاضر در سایت گواهینامه‌های TENAA، NBTC، MIIT، FCC، TKDN و SIRIM ظاهر شده است، به نظر می‌رسد که سامسونگ ممکن است خیلی زود آن‌ها را در سطح جهانی معرفی کند. برای قیاس، گلکسی A۵۴ و گلکسی A۳۴ اولین بار در مارس ۲۰۲۳ عرضه شدند، بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که هردوی آن‌ها حدود ماه آینده عرضه شود.

منبع: تکراتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها