|
کدخبر: 240455

جزئیات جذابی از گلکسی تب S۸ قبل از رونمایی

یکی از منابع آگاه بازار تصاویر تبلیغاتی سری گلکسی تب S۸ سامسونگ را به اشتراک گذاشته که برخی لوازم جانبی آن، ترکیب رنگ احتمالی و برخی مشخصات تبلت جدید را پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی در تاریخ ۲۰ بهمن‌ماه نشان می‌دهند.

فناوری جزئیات جذابی از  گلکسی تب S۸ قبل از رونمایی

سامسونگ قصد دارد در رویداد آنپکد ۲۰۲۲ از تبلت‌های سری گلکسی تب S۸ در کنار گوشی‌های سری گلکسی S۲۲ رونمایی کند. انتظار می‌رود تبلت‌های این سری در مدل‌های گلکسی تب S۸، نسخه پلاس و نسخه اولترا در دسترس کاربران قرار گیرند.

«ایوان بلس»، یکی از منابع آگاه بازار پیش از فرارسیدن موعد رونمایی تصاویر تبلیغاتی از دستگاه جدید کره‌ای‌ها به اشتراک گذاشته است. با توجه به تصاویر منتشر شده، انتظار می‌رود گلکسی تب S۸ با ابعاد ۱۱ اینچی، نسخه پلاس ۱۲.۷ اینچی و درنهایت نسخه اولترا ۱۴.۶ اینچی باشند.

در یکی از تصاویر تبلت جدید در حال اجرای ادوبی فتوشاپ به نمایش گذاشته شده و همچنین از گلکسی اس ۲۲ اولترا به عنوان نمایشگر جانبی استفاده می‌شود. در یکی دیگر از تصاویر اکوسیستم کامل گلس به همراه تبلت گلکسی تب S۸، گلکسی واچ ۴، گلکسی بادز ۲ و گلکسی S۲۲ اولترا به تصویر کشیده شده‌اند.

ترکیب رنگ گلکسی تب S۸

به نظر می‌رسد تبلت‌های جدید در ترکیب رنگ صورتی، نقره‌ای و مشکی در دسترس کاربران قرار گیرند. در تصاویر موجود، قاب محافظ دستگاه به همراه قلم S PEN نیز دیده می‌شود.

تاکنون خبرهای مختلفی در مورد مشخصات تبلت‌های جدید سامسونگ منتشر شده است. به نظر می‌رسد تبلت‌های جدید با چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام و سیستم عامل اندروید ۱۲ از راه برسند. از جمله ویژگی‌های مشترک تمام دستگاه‌های سری گلکسی تب S۸ می‌توان به پشتیبانی از قلم S Pen اشاره کرد که طرفداران خاص خودش را دارد.

درنهایت باید دید کره‌ای‌ها دستگاه‌های جدید خود را با چه مشخصاتی به بازار عرضه می‌کنند و آیا می‌توانند توجه کاربران را به خود جلب کنند یا خیر.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها