|
کدخبر: 220080

گالری شرف الشمس اسرارالشفاء + قیمت و خواص

آیت الله مبشّر کاشانی می‌گوید: شرف الشمس از علوم غریبه است، لکن در کتب متقدمین (عالمان قدیم از صدر اسلام تا چند قرن پیش) اعم از روایی و ادعیه و اذکار اثری از آن نیافتم. اصطلاحی است که منجمان با استفاده سعادت و نحوستی که از قرار گرفتن ستاره‌ها در برج‌های فلکی به دست می‌آورند آن را وضع کرده‌اند (مانند هبوط و شرف و …) و گفته‌اند شرف آفتاب وقتی است که در درجه 19 حمل (فروردین) باشد.

ذکر شرف الشمس به شیوه زیر می‌باشد که به صورت حکاکی روی نگین زرد رنگ انجام میشود / ناقص.

خواص شرف الشمس در باور مردم خیلی چیز ها هست ولی خب بعضی از افراد سودجو این باور غلط را برای فروش بیشتر در تبلیغاتشون استفاده کردند، خواص شرف الشمس بیشتر برای دفع بلا در هنگام سفر و چشم زخم و افزایش رزق و روزی توصیه شده اما جالبه بدونید که هیچ روایت مستقیمی از ائمه علیه السلام در خصوص این شرف الشمس نیست و باید به علمای فقهی خود مراجعه کنیم برای سند این ذکر به موارد زیر توجه کنید.

آیت الله مبشّر کاشانی می‌گوید: شرف الشمس از علوم غریبه است، لکن در کتب متقدمین (عالمان قدیم از صدر اسلام تا چند قرن پیش) اعم از روایی و ادعیه و اذکار اثری از آن نیافتم. اصطلاحی است که منجمان با استفاده سعادت و نحوستی که از قرار گرفتن ستاره‌ها در برج‌های فلکی به دست می‌آورند آن را وضع کرده‌اند (مانند هبوط و شرف و …) و گفته‌اند شرف آفتاب وقتی است که در درجه 19 حمل (فروردین) باشد.

حجت‌الاسلام سیدرضا قلمکاریان اصفهانی، پژوهشگر نجوم اسلامی در این باره می‌گوید: بر اساس بررسی‌های انجام‌شده و نظر برخی علما منبع معتبر و سند معتبر دینی یا حدیثی یا روایی در این موضوع ارائه و منتشر نشده است و صرفاً در کتب منجمین قدیمی برای اجرام منظومه شمسی بر مبنای نجوم قدیم موضعی در مدار این‌ها به نام شرف تعریف شده است. در مقابل شرف موضوع هبوط داریم و فقط هم مخصوص خورشید نیست بلکه برای ماه نیز است.

البته برخی با بدگمانی به حرز شرف شمس، نگریسته اند و چنین بیان می دارند که: اگر بپذیریم، این تصاویر، ساخته و پرداخته دشمنان اسلام، یهود نبوده باشد. بویژه برخی از اشکال و تصاویر این دعا، همچون ستاره داود از اختصاصات یهود، می باشد و این مقداری تامل برانگیز است؛ لکن بنظر میرسد چنین اشکال، صحیح نباشد و سوظن بدون ارائه دلیل و برهان باشد. چراکه، هرچند انتساب حرز شرف شمس، به اهل بیت محل تردید است، لکن کارشناسان فن علوم غریبه آن را تایید و برای آن خواصی ذکر کرده اند.

علامه حسن زاده آملی ( حفظه الله ) می نویسد :

چون شمس در هر دوره به حرکت خاصه خود به ۱۹ حمل رسد، و آن در هر سال شمسی مطابق با ۱۹ فروردین ماه شمسی خواهد بود، در آن یک شبانه روز ، حروف عالیات شرف شمس را که هفت و سیزده اند ، بر نگین انگشتری حک کنند.و چنان انگشتری مزین به شرف شمس را نزد خواص شرفی خاص است .دروس هیئت و سایر رشته های ریاضی ج۱-ص۷۱.

انگشتر نقره

تا این جا نکات مهم ذیل را باید توجه کرد که:

۱-دعای شرف الشمس سند روایی ندارد.

۲-این دعا در ۱۹ فروردین ماه شمسی نوشته می شود.

۳- می توان آن را بر روی کاغذ و یا نگین انگشتر حک کرد و بهتر آنست که این دو زرد رنگ باشند.

گالری بزرگ انگشتر نقره شرف الشمس اسرارالشفاء

شما عزیزان می توانید مدال ها ( گردن آویز ) های زیبای شرف الشمس یا ویا انگشتر های شرف الشمس را که زیر آن حرز امام جواد علیه السلام قرار گرفته یا دستبند هایی به این صورت را از www.340.ir تهیه کرده و از طریق اداره ی پست دریافت نمایید ، یک تیر دو نشان انجام گرفته است هم خرید حرز امام جواد علیه السلام دریافت کرده اید و هم شرف الشمس که هر دوی آنها خواص فراوانی دارند البته پایه روایی حرز بسیار محکمتر است و بسیار بیشتر سفارش شده است و بسیار معتبرتر و با خواص بیشتر می باشد ، اگر قرار باشد از بین این دو یکی را انتخاب کنیم به نظر ما بهتر است حرز امام جواد علیه السلام را انتخاب کنید.

شاید بتوان گفت حرز امام جواد علیه السلام بیش از 80 خاصیت دارد و در کتب روایایی معتبری سفارش شده و بسیار معجزات از آنها دیده شده که می توان جهت دیدن نظرات در رابطه با این حرز به صفحات و پایگاه های اجتماعی گروه اسرارالشفاء در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام ویا ایتا و سروش و .... مراجعه فرمایید و بیش هزار نظر مثبت تهیه کنندگان گرامی را در این پایگاه ها مشاهده کنید تا باخیال راحت تیه فرمایید ، البته گاهی افرادی هم هستند که متوجه اثار و تاثیرگزاری حرز نمی شوند ، مثلا اگر بلایی دور شود ، گاهی چون بلا دور شده است شخص چیزی متوجه نمی شود.

این حرز آدابی دارد که بهتر است هنگام تهیه رعایت شود ، البته که خود شرف الشمس هم استاد حکاکی مخصوص به خود را دارد.

معرفی عطاری آنلاین اسرارالشفاء ، در فروشگاه آنلاین اسرارالشفاء انواع محصولات ارگانیک و طب سنتی قابل تهیه است از عسل گرفته تا شیره محصولات به همراه نوره و دیگر موارد قابل تهیه است و به اسانی از طریق اداره پست به سراسر کشور ارسال می شود و همچنین خریدهای بالای 150 هزار تومان رایگان است.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها