|
کدخبر: 171908

حمله نماینده مجلس به آموزش و پرورش و حاجی میرزایی

نماینده شیراز گفت: امروز آموزش و پرورش را پدرخوانده‌ها و جریان‌های سیاسی حاکم و صاحبان مدارس لاکچری و مافیاهای اقتصادی اداره می‌کنند.

آموزشی حمله نماینده مجلس به آموزش و پرورش و حاجی میرزایی

 ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز و در جریان سؤال از وزیر محسن حاجی میرزایی آموزش و پرورش مبنی بر اینکه «دلیل بی ثباتی مدیریت و سیاسی کاری و همچنین افت تحصیلی و بکارگیری عناصر سابقه دار در آموزش  و پرورش چیست؟» گفت: براساس وظیفه انقلابی و در چارچوب بعد نظارتی مجلس و با توجه به اهمیت آموزش و پرورش و پس از جلسه و استماع پاسخ‌های وزیر در کمیسیون، برآن شدیم تا سوال از وزیر آموزش و پرورش در جلسه علنی مطرح شود.

وی افزود:: وزارت آموزش و پرورش کارخانه آدم سازی و تربیت نسل آینده است که می‌تواند مبدا تحولات زیادی در کشور باشد، اما امروز با مشکلات زیادی اداره می‌شود. با همه احترامی که برای معلمان و فرهنگیان قائل هستم باید عرض کنم که آموزش و پرورش را پدرخوانده‌ها، صاحبان قدرت و مدارس لاکچری و غیرانتفاعی اداره می‌کنند و آقای وزیر کمترین نقشی در مدیریت آن ندارد.

عزیزی تصریح کرد: تجمعات و اعتراضات در مقابل مجلس و مطالبات فراوان به جای مانده از بدنه آموزش و پرورش نشان دهنده رها شدگی مدیریت در آموزش و پرورش است و به خاطر عدم اجرای طرح تحول این وزارتخانه محل تجمع نیرو‌های بیکار و غیرماهر شده است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • ناشناس ارسالی در

    خدابراتون نسازه هزارتومان میبرید رو حقوق معلمان از آن ورپنچ هزار تومان کم میکنید

  • محسن نوروزی ارسالی در

    درود بر این نماینده شجاع...باید این وزیر محاکمه شود و برود ...چون چیزی نمی داند. .براستی گوش شنوایی هست ...فقط شعارراخوب می داند...

  • ناشناس ارسالی در

    متاسفانه هر چند ماه یکبار از احکام حقوقی معلمان یک بند حذف می شود ؟ تفاوت تبطیق را از حقوق نجومی بگیران کم کنید نه معلمان؟!

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها