|
کدخبر: 133982

استراماچونی همچنان شاکی از سعادتمند

سرمربی اسبق استقلال به یک دلیل خاص از دست مدیرعامل سابق این باشگاه ناراحت است.

ورزش استراماچونی همچنان شاکی از سعادتمند

احمد سعادتمند در سفر به ایتالیا با وکیل آندره‌آ استراماچونی مذاکره کرد تا این مربی را راضی به بازگشت به ایران کند منتهی به گفته سعادتمند، رقم درخواستی مرد محبوب هواداران استقلال بالاتر از توان پرداختی این باشگاه بود و از طرف دیگر قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی باعث شد تا پرونده بازگشت استراماچونی به استقلال بسته شود.

استراماچونی خیلی زود به ادعاهای سعادتمند واکنش نشان داد و آنها را تکذیب کرد. مرد ایتالیایی در استوری اینستاگرامش نوشته بود:

قلب های آبی عزیز! اگر ممکنه پرس و جو کنید چه کسی، کجا و چگونه به من پیشنهاد ۸۰۰ هزار یورو به علاوه ۱.۲ میلیون یورو قرارداد جدید را دادند ؟ کدام انسان عاقلی این پیشنهاد را رد می کند ، در حالی که من با مبلغی کمتر از این به ایران آمدم. چطور از این پیشنهاد خبر ندارم؟

سعادتمند در واکنش به تکذیبیه استراماچونی، چت واتس آپی‌اش با فدریکو پاستورلو را منتشر کرد تا مشخص شود وکیل استراماچونی برای بازگشت به ایران خواهان قرارداد جدید به ارزش یک میلیون و ۳۵۰ هزار یورو شده و از طرف دیگر منتظر است که مجوز کار او در ایران صادر شود.

در چنین شرایطی، ظاهرا استراماچونی در تماس با دوستان نزدیکش در تهران گفته دوست داشته به استقلال برگردد و کار نیمه تمامش را تمام کند. البته او تاکید کرده که هنوز از دست سعادتمند ناراحت است چرا که از دید او استقلال در زمان مدیریت سعادتمند هیچوقت به صورت رسمی پیگیر حضور دوباره‌‎اش در استقلال نبوده و مذاکرات طرفین فقط به صورت شفاهی و واتس‌اپی پیگیری شده و البته به منظور هدف دیگری انجام شده است. البته اینکه استراماچونی چت های واتس‌اپی را مذاکرات شفاهی و غیررسمی می داند به نوعی درست است. مذاکره باید به صورت رسمی با پیشنهاد رسمی به خود او و وکلایش باشد. البته نامه پایانی سعادتمند به پاستورلو که آن را منتشر کرد، به ابهامات ماجرا می‌افزاید. البته ظریفی می گفت از کجا می‌دانید که این نامه به دست پاستورلو و استراماچونی رسیده باشد؟

از طرف دیگر به نظر می‌رسد استراماچونی امیدوار بود استقلال بتواند موانع لازم برای بازگشت او به ایران را برطرف کند که خب این اتفاق هم رخ نداد و مشکل او برای بازگشت حل نشد اما اینکه او اعتقاد دارد مذاکره رسمی توسط سعادتمند با او انجام نشده است در نوع خود جالب است!

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر