|
کدخبر: 144297

رکورد فروش گل گهر شکسته شد

فروش آذر‌ماه شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر (نماد بورسی کگل) به رقم بی‌سابقه ۲۹ هزار و ۹۱۵ میلیارد ریال رسید و جمع کل درآمد‌های عملیاتی تجمیعی شرکت در دوره ۹ ماهه سپری شده از سال مالی به بیش از ۱۹۰ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال رسید. این شرکت در آذر‌ماه رکورد‌های جدیدی را ثبت کرد و علاوه بر رشد محسوس و بسیار بالای نرخ فروش محصولات خود موفق به کسب رکورد جدیدی در درآمد فروش ماهیانه شد.

معدن رکورد فروش گل گهر شکسته شد

بیشترین رشد قیمت نصیب محصولات گندله و کنسانتره این شرکت شد و بر این اساس شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در آذر‌ماه با رشد ۴۸ درصدی نرخ محصولات خود مواجه بود.

نرخ هر تن گندله در این ماه به بیش از ۲۳ میلیون و ۴۹۰ هزار ریال رسید و نرخ کنسانتره نیز با ۴۸ درصد افزایش نسبت به آبان‌ماه به ۱۶ میلیون ریال در هر تن رسید.

فروش کگل نسبت به مدت مشابه سال گذشته در حدود ۱۰۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد. رشد نرخ‌های فروش، دلیل اصلی دو برابر شدن فروش شرکت در این بازه زمانی بوده است.

این شرکت در دوره ۹ ماهه امسال موفق به فروش ۹.۵ میلیون تن گندله و ۱.۹ میلیون تن کنسانتره شده است.

در حالی که میانگین فروش ماهیانه این شرکت در ماه‌های گذشته کمتر از ۲۰ هزار میلیارد ریال بوده، در آذرماه فروش شرکت به رقم ۳۰ هزار میلیارد ریال نزدیک شده که این مبلغ ۵۰ درصد بیشتر از متوسط فروش ماه‌های گذشته محسوب می‌شود.

ارسال نظر