|
کدخبر: 290105

خرید جم فری فایر با آیدی از سایت ونوم استور

مطمئنا بازی فری فایر یکی از محبوبترین بازی های بتل رویال می باشد که در ایران هم طرفداران زیادی دارد، دغدغه بسیاری از پلیرهای این بازی خرید جم فری فایر است که در این مطلب به معرفی سایت ونوم استور جهت تهیه سریع و مطمئن جم بازی می پردازیم.

زمانی که صحبت از بازی‌های بتل رویال به میان می‌آید، فری فایر یکی از عنوان‌هایی است که نمی‌توان آن را از قلم انداخت. فری فایر یکی از پرطرفدارترین بازی‌های این ژانر به‌شمار می‌رود و در کنار عناوین معروفی مانند کال‌ آو دیوتی و پابجی موبایل قرار می‌گیرد. اگر این بازی را تجربه کرده باشید حتما می‌دانید که الماس فری فایر که اعتبار رایج بازی به‌شمار می‌رود می‌تواند نقش مهمی در ارتقا سطح بازی شما داشته باشد. اما شاید از خود بپرسید که آیا می‌توانید بدون خرید جم فایر و تنها با تکیه بر روند طبیعی بازی به تنهایی در جزیره و درمقابل بازیکنان دیگر زنده بمانید یا خیر.

خرید جم فری فایر با آیدی با پرداخت پول حقیقی صورت می‌گیرد و بدون شک برای کاربران ایرانی مشکلاتی به همراه خواهد داشت. به همین دلیل در ادامه به شما خواهیم گفت چگونه می‌توانید به ساده‌ترین روش در ایران جم فری فایر خریداری کنید.

خرید جم فری فایر با آیدی

 

خرید جم فری فایر با آیدی از سایت ونوم استور

جم فری فایر ارز یا پول رایج و البته پریمیوم این بازی به‌شمار می‌رود. بنابراین برای به‌دست آوردن آن باید پول واقعی هزینه کرده و آن را از پلتفرم‌های معتبر خریداری کنید. کاربران ایرانی برای خرید جم فری فایر با آیدی نیاز به پشت سر گذاشتن مراحل پرداخت اینترنتی و بین‌المللی هستند که در حال حاضر به دلیل وجود تحریم‌ها امکان‌پذیر نیست. البته بسیاری تلاش می‌کنند با ساخت حساب‌های بین‌المللی برای خرید جم فری فایر اقدام کنند اما این کار سختی‌ها وریسک خاص خودش را دارد.

کاربران ایرانی بهتر است به جای انتخاب روش‌های پر ریسک و سخت، خرید جم فری فایر با آیدی را امتحان کنند. فروشگاه‌های زیادی در داخل ایران هستند که معتبر و قابل اعتماد بوده و در زمینه خرید جم فری فایر و پول دیگر بازی‌ها به کمک کاربران می‌آیند. شما می‌توانید با مراجعه وبسایت ونوم استور و تنها با استفاده از آیدی خود در بازی جم فری فایر خریدار کنید.

حفظ حریم خصوصی کاربران و سرعت عمل در شارژ حساب می‌تواند از عوامل مهم در خرید جم فری فایر با آیدی و دیگر ارزهای بازی‌ها باشد. با مراجعه به وبسایت فروشگاه ونوم و ورود به صفحه جم فری فایر، می‌توانید تنها با وارد کرد آیدی (Player ID) خود که در پروفایل شما در بازی نمایش داده می‌شود، جم مورد نیاز خود را خریداری کنید. پس از وارد کردن آیدی و افزودن به سبد خرید به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و سفارش شما پس از پرداخت نهایی می‌شود.

پس از خرید جم فری فایر با آیدی، حساب شما به‌صورت آنی و در کمترین زمان ممکن شارژ خواهد شد. به این ترتیب می‌توانید یک خرید امن و بدون نگرانی از لو رفتن اطلاعات خصوصی خود را در سایت ونوم استور تجربه کرده و حساب خود را به سرعت شارژ کنید.

جم فری فایر

 

 

خرید جم فری فایر چه اهمیتی دارد و کاربرد این الماس ها چیست؟

فری فایر را مانند بسیاری از عنوان‌های دیگر می‌توانید به‌صورت رایگان دانلود کنید. حتی می‌توانید کاملا رایگان و بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای در مبارزات شرکت کنید. اما خرید جم فری فایر به شما کمک می‌کند سریع‌تر سطح بازی خود را ارتقا دهید و به آیتم‌های گوناگونی دسترسی داشته باشید. الماس‌ها که با نام جم هم شناخته می‌شوند پول رایج داخل بازی به‌شمار می‌روند.

شما با خرید جم فری فایر می‌توانید به آیتم‌های متنوعی در شاپ فری فایر و همچنین فری فایر مکس دسترسی داشته باشید. هرچقدر الماس بیشتری خریداری کنید می‌توانید آیتم‌های بیشتری به‌دست بیاورید. برای مثال می‌توانید از جم برای ارتقا سلاح‌های خود استفاده کنید؛ اسلحه‌های قوی‌تر داشته باشید یا حتی اسکین‌های مختلف برای اسلحه خود بخرید. همچنین می‌توانید با خرید لباس‌های مختلف کاراکتر خود را کاستومایز کرده و ظاهری متفاوت‌تر داشته باشید.

البته تمام کاراکترهای فری فایر رایگان نیستند. بنابراین می‌توانید با خرید جم فری فایر و استفاده از آن‌ها در شاپ، کاراکترهای جدید آنلاک کنید. همانطور که پیش از این نیز اشاره کردیم، خرید پت یا حیوان خانگی نیز از دیگر کاربردهای جم فری فایر است که می‌تواند هنگام مبارزات به شما کمک کند.

خرید جم فری فایر

معرفی بازی فری فایر

اگر به دنبال خرید جم فری فایر هستید، حتما تا حدودی با این بازی آشنا هستید و مدتی است که این عنوان را بازی می‌کنید. با این حال پیش از آنکه به سراغ راهنمای خرید جم فری فایر برویم کمی با این بازی و داستان آن آشنا می‌شویم.

فری فایر یک بازی در ژانر اکشن، بقا و بتل رویال است که در سال ۲۰۱۷ توسط کمپانی گارنا (Garena) برای سیستم عامل اندروید و iOS طراحی و منتشر شد. این عنوان خیلی زود در سال ۲۰۱۹ با بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر فعال به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های بتل‌ رویال تبدیل شد. نسخه ارتقا یافته گرافیکی این بازی با عنوان فری فایر مکس (Free fire Max) در سال ۲۰۲۱ عرضه شد.

در بازی فری فایر مانند هر بازی بتل رویای دیگری شما جزو 52 بازیکن دیگری هستید که بر روی یک جزیره فرود آمده و باید برای بقای خود مبارزه کنید. فری فایر علاوه‌بر مود یا حالت بتل رویال، دارای چندین مود دیگر برای بازی است که می‌توانیم از میان آن‌ها به کلش اسکواد (Clash Squad)، ساعت شلوغی (Rush Hour) و بیگ هد (Big Head) اشاره کرد. هرکدام از مودها دارای قوانین و استراتژی مخصوص به خود هستند.

کاراکترهای فری فایر نسبت به دیگر عنوان‌های مشابه مانند پابجی موبایل دارای ظاهر واقع‌گرایانه‌تری هستند و این بازی بیش از ۵۰ کاراکتر برای کاربران طراحی کرده است. این کاراکترها هرکدام دارای تاریخچه و داستان خاص خود هستند و برخی از آن‌ها از سلبریتی‌های دنیای واقعی الهام گرفته شده‌اند. یکی از نکات جالب فری فایر این است که شما می‌توانید پت یا حیوان خانگی داشته باشید. این حیوانات در مبارزات به‌عنوان پشتیبان شما هم عمل می‌کنند. البته داشتن حیوان خانگی یکی از مواردی است که با خرید جم فری فایر می‌توانید به آن دست پیدا کنید.

کلام پایانی

خرید جم فری فایر شاید در ابتدا چندان ضروری به‌نظر نرسد و تصور کنید که می‌توانید بدون داشتن این الماس‌های ارزشمند هم بازی خود را ادامه دهید. اما هرچه در بازی پیشروی می‌کنید، نیاز به ارتقا سطح بازی و استفاده از آیتم‌ها و گزینه‌های متنوعی که برای شما در نظر گرفته شده را بیشتر احساس می‌کنید. اینجا است حتما برای خرید جم وسوسه می‌شوید. به کمک فروشگاه‌های معتبر و داخلی مانند ونوم استور می‌توانید جم فری فایر یا هر ارز رایج دیگری در بازی‌ها را در شرایطی کاملا ایمن خریداری کنید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها