|
کدخبر: 289793

تعارف با آمریکا کار اشتباهی است

معاون رئیس شورای امنیت روسیه امروز جمعه تاکید کرد، در رابطه با حادثه اخیر سرنگونی یک پهپاد آمریکایی در دریای سیاه "رودر بایستی " با آمریکا با توجه به اینکه "گستاخ شده" کار اشتباهی است.

سیاست تعارف با آمریکا کار اشتباهی است

روز سه‌شنبه گزارش شد که یک فروند هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی از سری ریپر مدل ام.کیو۹، پس از آنکه دو فروند جت جنگنده سوخو ۲۷ روسیه سر راه آن ظاهر شدند و برخوردی هم با آن داشتند، در آب‌های دریای سیاه سقوط کرده است. روسیه اما این سناریو را رد کرده و هرگونه برخورد را تکذیب می‌کند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه در پستی که در پیام رسان تلگرام منتشر کرد نوشت، این حادثه عدم وجود یک کنوانسیون بین‌المللی برای وضع قوانین مربوط به پرواز پهپادها را برجسته می‌کند.

مدودف همچنین در رابطه با این مناقشه تصریح کرد که "رو در بایستی با آمریکا به دلیل آنکه گستاخ شده اشتباه است."

منبع: ايسنا
  • کرامت سلیمی ارسالی در

    حقیقت انقدر با ارزش است که باید ان را در حصاری از دروغها پوشاند. (( وینستون چرچی ل ))


    در اینده ای نزد یک ، شهرهای مهم روسیه از جمله مسکو و است الین گراد توسط موشک و هواپیما مورد حمله قرار خواهد گرفت و روسیه هم نمی تواند هیچ عکس العملی نشان د هد و تلافی کند.
    فقط یک مشکل حل نخواهد شد و ان هم اینکه با بمباران شهرهای روسیه و ناتوانی روسیه در مقابل حمله به شهرهایش، باز هم رسانه ه ا سلاح هسته ای را باور خواهند داشت و باز هم به انتشار اخبار بیهوده در مورد سلاح هسته ای و موضوع برجام ادامه خواهند داد.و توئیت های لاوروف و اولیانوف را منتشر خو اهند کرد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها