|
کدخبر: 171744

افزایش قیمت عجیب این خودروها در بازار + جزییات

قیمت های جدید منتشر شده توسط شرکت زامیاد نشان می دهد قیمت انواع وانت نیسان در اردیبهشت ۱۴۰۰ افزایش یافته و نسبت به قیمت مصوب قبل حدود ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان گران تر شده است.

خودرو افزایش قیمت عجیب این خودروها در بازار + جزییات

کمتر کسی تصور می کرد وانت نیسان یا همان نیسان آبی مشهور که سال هاست در شرکت زامیاد – از شرکت های تابعه سایپا – تولید می شود انقدر حاشیه ساز شود و متقاضیان خود را دچار دردسر کند.

مهم ترین حاشیه این خودرو در سال قبل این بود که به دلیل پاس نشدن استانداردهای زیست محیطی شرکت زامیاد تا مدتها امکان شماره گذاری وانت نیسان های پیش فروش شده را نداشت و در خریداران در حالی که پول خودرو را تمام و کمال پرداخت کرده بودند ، خودرویی به آنها تحویل نمی شد.

افزایش قیمت نیز یکی دیگر از حاشیه های این خودرو بود به این معنی که پیش خرید کنندگان مجبور شدند وانت نیسان ها را به قیمت های جدید از شرکت دریافت کنند و مابه التفاوت قابل توجهی هنگام تحویل بپردازند.

جدیدترین لیست قیمت انواع وانت نیسان زامیاد

در تازه ترین خبر نیز لیست قیمت های جدید – قیمت مصوب کارخانه – وانت نیسان های تولیدی زامیاد منتشر شده و بر اساس این لیست قیمت انواع این وانت ها جهش قیمت داشته است.

بر اساس این لیست قیمت وانت زامیاد بنزینی از ۱۷۷ میلیون و ۷۲۳ هزار تومان به ۲۰۷ میلیون تومان افزایش یافته است.

همچنین وانت زامیاد تک سوز آپشنال از قیمت ۱۹۰ میلیون و پانصد و نود و هفت هزار تومان به ۲۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده است.

وانت زامیاد دوگانه سوز نیز از ۱۹۹ میلیون و ۸۹۷ هزار تومان با افزایش حدود ۲۲ میلیونی مواجه شده و به قیمت ۲۲۲ میلیون تومان فروخته خواهد شد.

وانت زامیاد دوگانه سوز آپشنال دیگر خودروی تولیدی زامیاد است که از قیمت ۲۰۹ میلیون و ۸۷۴ هزار تومان به قیمت ۲۳۰ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است.

گرانترین وانت تولیدی شرکت زامیاد یعنی وانت نیسان دیزل یورو ۵ از ۲۶۳ میلیون و ۹۶۳ هزار تومان به ۲۷۸ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

نهایتاً اینکه وانت پادرا پلاس در قیمت جدید اردیبهشت ماه امسال ۲۶۶ میلیون تومان به متقاضیان فروخته می‌شود این در حالی است که قیمت مصوب قبلی این خودرو ۲۲۹ میلیون و ۸۰ هزار تومان بود.

منبع: کاماپرس
  • ناشناس ارسالی در

    من دیگه رای به این دزدان نمیدم

  • ناشناس ارسالی در

    ملت خودرو نخریدبگذارید روی دستشان بماندب رای چه قیمت را برده اند بالا

ارسال نظر