|
کدخبر: 310227 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

۴ گزینه داغ در رادار آبی ها

در آستانه دربی حساس لندن، شایعات زیادی در رابطه با رقابت این دو تیم خارج از زمین شنیده می شود. تقویت ترکیب، در اولویت در هر دو باشگاه قرار گرفته است.

ورزش ۴ گزینه داغ در رادار آبی ها

با پایان فیفادی و رقابت های ملی، فوتبال دوستان خود را برای آغاز مسابقات باشگاهی آماده می کنند. در بازگشت به بازی های باشگاهی، شنبه شب دو تیم مطرح لندنی به مصاف هم می روند. چلسی و آرسنال با شرایط کاملا متفاوت جدولی در هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلستان برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.

آرسنال از فرم بسیار مطلوبی برخوردار است و در رتبه دوم جدول قرار دارد. توپچی ها همراه با میکل ارتتا روزهای خوشی را سپری می کنند و حالا قصد دارند با کسب پیروزی در دربی لندن، این روند خوب را ادامه دهند. در سمت مقابل چلسی همراه با مائوریسیو پوچتینو پس از شروعی بد و ناامیدکننده، حالا به فرم و ثبات بهتری رسیدند و چند برد پیاپی را به دست آوردند. آبی های لندن، با ۱۱ امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار دارند و در صورت غلبه بر رقیب سنتی، می توانند جایگاه خود در جدول مسابقات را ارتقا ببخشند.

تقابل کای هاورتز و جورجینیو با هم تیمی های سابق می تواند از جمله نکات جالب این نبرد حساس و حیثیتی باشد. این دو بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از جمع آبی پوشان جدا شدند. دیگر نکته قابل ذکر حضور احتمالی میخایلو مودریک در ترکیب چلسی محسوب می شود. مودریک در لیست بازیکنان مدنظر آرتتا حضور داشت اما درنهایت تصمیم گرفت که لباس چلسی را برتن کند.

ریس جیمز بیش از ۱۰ روز پیش در تمرینات دوباره آسیب دید اما پس از انجام اسکن های لازم، نگرانی ها در این زمینه برطرف شد. جیمز درحال حاضر به صورت انفرادی تمرین می کند و حضور او در برابر آرسنال نامشخص است. پوچتینو به حضور ثابت کاپیتان اول تیم خود مقابل آرسنال امیدوار است ولی قصد انجام ریسک را ندارد. همچنین کارنی چوکواومکا نیز در ناحیه زانو دوباره احساس درد می کند و احتمالا برابر توپچی ها غایب باشد.

اوسیمن-ناپولی

ستاره ناپولی به چلسی نزدیک شد؟

چلسی به ویکتور اوسیمن علاقه‌مند است و جدایی او در ژانویه را نمی‌توان رد کرد. او قراردادش را تمدید نکرده و از بازی زیرنظر رودی گارسیا نیز لذت نمی‌برد. شنیده ها از آن حکایت دارد که اوسیمن علاقه دیرینه‌ای به چلسی دارد و از کودکی طرفدار این تیم بوده است.

دی مارتزیو  از گاتزا دلااسپورت در این خصوص ادعا کرد: «می دانم که ویکتور اوسیمن در صدر لیست چلسی قرار دارد و آنها او را در ژانویه می خواهند اما متقاعد کردن ناپولی دشوار خواهد کرد. ناپولی در طول تابستان قیمت او را ۲۰۰ میلیون پوند تعیین کرده بود و حالا شاید قیمتش به ۱۵۰ میلیون پوند کاهش پیدا کند اما از طرفی همه چیز برای چلسی ممکن است. اگر آنها بازیکنی را بخواهند، می‌توانند او را بدست بیاورند و یک رکورد دیگر را بزنند.»

ساخت-ورزشگاه

استمفورد-بریج-چلسی

پروژه مهم کلید خورد

گزینه های کاری اقامت در استمفوردبریج و توسعه مجدد آن یا انتقال به یک سایت جدید و ساخت یک استادیوم جدید همچنان باز است. بهداد اقبالی و تاد بولی هیچ تصمیم نهایی و قریب‌الوقوعی ندارند .اعتقاد بر این است که کریس ژوراسک، مدیر اجرایی، علاقه خاصی به بررسی بیشتر ایده خروج چلسی از استمفوردبریج دارد. ژوراسک مشتاق است تا قبل از تصمیم گیری نهایی، تمام احتمالات را به طور کامل بررسی کند. منابع خارج از چلسی که با این باشگاه سروکار دارند نیز دانش فوتبالی ژوراسک را زیر سوال برده اند که قبلاً هرگز در ورزش کار نکرده است.

مت لاو از  تلگراف در این رابطه مدعی شد: «مالک زمین مسکونی استول امروز تایید کرد که برای فروش این قطعه زمین که مجاور استمفوردبریج است با مالکان چلسی به توافق رسیده است. مبلغ این زمین حدود ۸۰ میلیون پوند برآورده شده که این مسئله انجام توافق در کوتاه مدت را پیچیده می کند.»

گلگر-چلسی

کانر نظر مثبت پوچ را جلب کرد

یکی از ستاره های درخشان و احیا شده چلسی در فصل جاری، کانر گلگر است که زیرنظر پوچتینو عملکرد بسیار خوبی داشته و امید می رود که نقش کلیدی در ترکیب مربی آرژانتینی ایفا کند.

آلکس کورک از تاک‌اسپورت در این باره می گوید: «کانر گلگر پس از تبدیل شدن به یک بازیکن کلیدی تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو، آماده امضای قرارداد جدید با چلسی است. اکنون انتظار می رود چلسی مذاکرات خود را برای یک قرارداد جدید آغاز را کند.

چلسی برای تماشای عثمان دیوماند در دیدار ساحل عاج و مراکش یک استعدادیاب خود را فرستاده بود. استعدادیابان از عملکرد دیوماند یادداشت برداری کردند و حالا چلسی به رقابت جذب این مدافع وسط ساحل عاجی اسپورتینگ لیسبون اضافه شد.

سرهو گیراسی مهاجم اشتوتگارت باتوجه به درخشش مورد توجه بسیاری از باشگاه‌ها قرار گرفته است. چلسی و آرسنال از علاقه مندان این بازیکن محسوب می شوند و برای جذب او اقدام خواهند کرد. درحال حاضر تمام تمرکز گیراسی روی اشتوتگارت است و خبرنگاران نزدیک به باشگاه آلمانی از این بابت مطمئن هستند.

پوچ-چلسی

۴ گزینه داغ برای خط حمله

جولین لارنس در خصوص آخرین تکاپوهای چلسی برای تقویت ترکیب خود اظهار کرد: «بر اساس اخباری که در چند منبع مختلف آمده چلسی به احتمال بسیار زیاد برای جذب یک مهاجم در زمستان اقدام خواهد کرد. پوچتینو از چند هفته‌ی پیش جلساتی درباره‌ی گزینه‌های مختلف مد نظر خود با مدیران چلسی برگزار کرده است.»

او ادامه داد: «ایوان تونی، ویکتور اوسیمن، اولی واتکینز و ولاهوویچ جزو افرادی هستند که چلسی آن‌ها را برای تقویت خط حمله‌ی خود زیر نظر دارد‌. تعدادی از افراد حاضر در این لیست هزینه‌ی بالایی خواهند داشت که در نهایت ممکن است مدیران چلسی را نسبت به جذبشان دچار تردید کند.»

تیاگو-سیلوا

تصمیم سخت مرد محبوب بریج

تیاگو سیلوا درمورد بازگشت احتمالی به فلومیننزه در سال ۲۰۲۴ گفت: «این یک رابطه طولانی بین ماست، اما ترجیح می‌دهم درحال حاضر سکوت کنم؛ زیرا اخیرا بحث هایی در این رابطه شده بود. من خانواده و بچه دارم، پس باید به آنها هم فکر کنم. ما باید ببینیم کجا می‌تواند ما را خوشحال کند تا این حرفه زیبا و پیروزمندانه را به بهترین شکل به پایان برسانم.»

رومئو لاویا در روند ریکاوری خود یک گام روبه جلو برداشته است. اگرچه انتظار می‌رود تا پایان ماه نوامبر از میادین دور باشد. چلسی درمورد لاویا با احتیاط عمل می‌کند و ممکن است که اولین بازی او در ماه دسامبر( آذر ماه ) انجام شود.

کریستوفر انکونکو به عنوان مهره گمشده خط حمله و کسی که چیزهای زیادی به حمله اضافه می‌کند در زمان بازگشت از مصدومیت، دیده می‌شود. مزیت انکونکو این است که به خوبی در سیستم ۴۲۳۱ جا افتاده و در همه پست‌های هجومی بازی می‌کند. مهم نیست او کجا بازی می کند، مهم این است که او سابقه در گلزنی تبحر خاصی دارد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها