|
کدخبر: 283335 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

۲ هافبک ناب در لیست زمستانی آبی ها

مدیریت باشگاه چلسی در ادامه فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود، در پی جذب ستاره گران‌قیمت باشگاه بنفیکا است. فرناندز تمایل خود به این انتقال را اعلام کرده و حالا همه‌چیز به توافق میان دو باشگاه بستگی دارد.

ورزش ۲ هافبک ناب در لیست زمستانی آبی ها

باشگاه چلسی در مورد فعال کردن بند آزادسازی انزو فرناندز، ستاره ملی‌پوش بنفیکا تردیدهای جدی دارد؛ زیرا پرداخت مبلغ خواسته‌شده به‌صورت یکجا، این انتقال را پیچیده کرده و مشکلات فیرپلی مالی را برای آبی‌ها ایجاد خواهد کرد. با این حال چلسی لحظه‌به‌لحظه به جذب فرناندز نزدیک‌تر شده و به فکر نهایی کردن این انتقال رکوردشکن تا هفته آینده است.

ستاره آرژانتینی هم برای رفتن به لیگ برتر وسوسه شده اما تاکنون توافقی با هیچ باشگاهی وجود ندارد و باید دید طی چند روز آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. چلسی به بنفیکا اطلاع داده که آماده هستند برای جذب انزو فرناندز رکورد نقل و انتقالات خود را بشکنند. تیم استخدام جدید چلسی، انزو فرناندز را پیشنهاد کردند و چلسی آماده است تا رکورد نقل و انتقالات خود را برای جذب فرناندز بشکند. فرناندز با مالک باشگاه بنفیکا در مورد پیشنهاد چلسی صحبت کرده ولی روی کاستا سعی کرد او را متقاعد کند که پیوستن به چلسی را تا تابستان به تعویق بیاندازد و او را تا پایان فصل نگه دارد.

خبرگزاری اُ جوگو پرتغال گفته که بنفیکا روند خرید جانشین انزو فرناندز را آغاز کرده است و به دنبال جذب ماکسیمو پرونه هستند! روی کاستا دراین‌باره به خبرنگاران گفت: ما قصد فروش انزو فرناندز را در ژانویه نداریم اما اگر باشگاهی پیشنهاد ۱۲۰ میلیون یورویی که بند آزادسازی اوست را ارائه کند، ما مشکلی با فروش انزو نداریم.

انزو-فرناندز

تقویت خط میانی؛ اولویت اصلی آبی‌ها

سیمون فلیپس از خبرنگاران نزدیک باشگاه چلسی دراین خصوص مدعی شد: به من گفته شده که کریستوفر ویوِل شخصاً روی معامله انتقال انزو فرناندز کار می‌کند. منابع من گفتند که چلسی هم فرناندز و هم رایس هردو را با هم می‌خواهد و خرید انزو فرناندز در ژانویه تأثیری بر خرید رایس در تابستان بعدی ندارد. گفته شده قرار است باشگاه چلسی شلوغ‌ترین باشگاه در بازار ژانویه باشد. تقویت خط هافبک اولویت اصلی است و گزینه اصلی هم انزو فرناندز است. برنامه چلسی برای ژانویه خرید یک هافبک، یک دفاع وسط و یک دفاع راست و احتمال یک مهاجم است. برنامه برای تابستان جذب یک وینگر و یک هافبک و یک دروازه‌بان است.

روز گذشته خبرهایی مبنی بر توافقات شخصی فرناندز با مسئولان باشگاه چلسی به گوش رسید. فابریزیو رومانو در این رابطه ادعا کرد: «انزو فرناندز پیشنهاد چلسی را پذیرفته و حالا چلسی درحال مذاکرات رسمی با بنفیکا بر سر انتقال این هافبک است. چلسی سعی می‌کند که این مبلغ هنگفت را به شرایط پرداخت متفاوتی انجام دهد. انزو فرناندز می‌خواهد به لیگ برتر برود و سعی می‌کند این اتفاق رخ دهد و چلسی هم در حال برای نهایی کردن این انتقال است.»

فرناندز-آرژانتین

باشگاه بنفیکا برای این انتقال، مبلغ ۱۲۰ میلیون یورو را درخواست کرده است. چلسی قصد دارد تا انزو فرناندز را با شرایط پرداخت دلخواه جذب کند، دقیقاً مانند کاری که برای کریستوفر انکونکو و وسلی فوفانا کردند. کریستوفر ویوِل شخصاً مذاکرات جذب انزو فرناندز را رهبری می‌کند. باشگاه لیورپول هیچ پیشنهادی برای فرناندز ارائه نکرده و رئال مادرید فقط در تابستان برای او اقدام می‌کند و به همین خاطر چلسی می‌خواهد در همین ژانویه خرید فرناندز را قطعی کند. سران بنفیکا یک جلسه کلیدی در رابطه با آینده انزو فرناندز و پیشنهاد چلسی تشکل دادند. آن‌ها قصد دارند پیشنهاد بالاتر از بند آزادسازی که چلسی ارائه کرده را بپذیرند. حالا همه‌چیز به دو باشگاه بستگی دارد که به توافق نهایی برسند.

رایس-وستهام11

یک گزینه داغ دیگر در کنار انزو

دکلان رایس در کنار انزو فرناندز جزو گزینه‌های اصلی مدیریت باشگاه برای تقویت پست هافبک دفاعی محسوب می‌شود. البته رایس یک هدف زمستانی برای آبی ها نیست و اساساً باشگاه وستهام تا تابستان تمام پیشنهاد‌ها برای ستاره ملی‌پوش خود را رد خواهد کرد. مدیران چلسی رؤیای حضور هم‌زمان فرناندز، مونت و رایس در خط میانی خود را در سر دارند و در این زمینه همه کاری می‌کنند. البته به غیر از رایس و فرناندز، گزینه‌های جایگزین دیگری نیز روی میز وجود دارند. هافبک‌هایی مثل مک آلیستر، کایسدو، لاویا و بلینگهام به‌عنوان گزینه‌های آلترناتیو در نظر گرفته شدند.

چلسی مذاکرات بسیار پیشرفته‌ای با انگولو کانته بر سر تمدید قرارداد او داشته ولی هنوز توافق نهایی صورت نگرفته است. شنیده‌ها از آن حکایت دارد که توافق مدنظر حاصل خواهد شد و کانته در چلسی ماندگار است. چلسی کانته را یک اسطوره محبوب در باشگاه می‌داند و باوجود تعدد مصدومیت‌های او، خبری از دلسرد شدن تیم مدیریتی باشگاه در خصوص فوق ستاره فرانسوی نیست.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها