|
کدخبر: 282701 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

ماشین گلزنی آبی پوش می‌شود؟

خرید یک یا ۲ مهاجم در اولویت مدیران باشگاه لندنی قرار دارد. آن‌ها برای این موضوع، چند گزینه جذاب بازار را زیر نظر داشته و با تایید کادر فنی، در این خصوص اقدام خواهند کرد.

ورزش ماشین گلزنی آبی پوش می‌شود؟

توماس توخل سرمربی سابق باشگاه چلسی، هیچ هوش هیجانی برای انطباق با ساختار جدید باشگاه از خود نشان نداد و دوست نداشت با افراد زیادی در مورد نقل و انتقالات صحبت کند. نقش او آن‌قدرها هم که خودش فکر می‌کرد، پیچیده نبود. او فقط باید در مورد کسی که می‌خواست حرفش را می‌گفت.

مدیریت بازیکنان توسط توخل در ابتدا عالی بود، او بازیکنان زیادی را جذب کرد که از بازگشت به تیم ناراضی بودند و هارمونی درخشانی در تیم ایجاد کرد اما ناگهان در شش ماه، همه‌چیز از بین رفت و بسیاری از بازیکنان، به‌خصوص بازیکنان هجومی تیم از او ناامید شدند. ۵ بازیکن از ۷ بازیکن هجومی تیم خواهان عدم همکاری با مربی آلمانی بودند. توخل ۵ یا ۶ بار به خرید رونالدو جواب منفی داد و تاد بولی و بهداد اقبالی دلیل این موضوع را می‌خواستند. توخل از اینکه این‌قدر وقت روی رونالدو گذاشته می‌شد، ناامید شده بود و اولویت تیم را خرید مدافع می‌دانست.

توماس-توخل

مقاومت مرد آلمانی؛ مانع بزرگ مقابل جذب ستاره منچستر

 مدیران باشگاه چلسی قصد داشتند که با توخل جلسه‌ای را در خصوص عدم رضایت او با جذب فوق ستاره پرتغالی برگزار کنند. از سوی دیگر توخل روی حرف قبلی خود پافشاری می‌کرد و چراغ سبزی برای خرید رونالدو به بولی نشان نداد. بن جیکوبز می‌گوید: توخل مدل فعلی چلسی برای اداره امور باشگاه را دوست نداشت. او کار با مارینا را ترجیح می‌داد، توخل می‌خواست کنترل کامل روی تیم داشته باشد و چندان هم پذیرایِ گرفتنِ تصمیم نهایی با اکثر آرا و یا ایجاد کمیته‌ای جهت بررسی مسائل نقل و انتقالاتی نبود. منابع به من گفتند که از بین تمامی افرادی که عضو مالکیت جدید چلسی هستند، تنها فردی که توخل به او احترام می‌گذاشت و برای شنیدن نظرات فوتبالی او وقت می‌گذاشت، جاناتان گلدشتاین بود.

پاسخ توخل در رابطه با خرید رونالدو: «اینو نه حالا مهم نیست، تحت هیچ شرایطی اینو نمی‌خوام!»

با توجه به مصدومیت (بازیکنان چلسی)، سود رونالدو برای درآمد باشگاه یا هر موضوع دیگری قابل توجه خواهد بود اما هیچ‌چیز نظر توخل را تغییر نمی‌داد. این مربی پیش خود فکر کرد که این موضوع را برای بولی هم روشن کرده و پس از این‌که نام [رونالدو] مدام مطرح می‌شد، توخل به یک‌باره ناامید شد.

ویلیام گالاس مدافع اسبق آبی‌های لندن در این رابطه اظهار داشت: «آنچه می‌دانم این است که بولی، رونالدو را در تیمش می‌خواست درحالی‌که توخل این کار را نکرد. شاید برای چلسی ۶ ماه آوردن رونالدو یک فرصت خوب باشد. این موضوع هم برای رونالدو خوب است تا بتواند در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند و هم به نفع چلسی هم است؛ زیرا آن‌ها به یک مهاجم تمام عیار نیاز مبرمی دارند»

رایس-و-بلینگام

هافبک های ملی پوش در لیست تاد بولی

تا به این لحظه چلسی برنامه خاصی برای امضای قرارداد با رونالدو ندارد. فابریزیو رومانو می‌گوید: انتظار ندارم موضع آن‌ها تغییر کند اما یاد گرفتم که در فوتبال هیچ‌وقت نگویم هرگز! چلسی روی تقویت خط هافبک و دفاع تمرکز کرده و همچنین ممکن است در ژانویه یا تابستان یک وینگر جدید به خدمت بگیرد. باشگاه لندنی به خرید جود بلینگهام و دکلان رایس علاقه دارد اما در حال حاضر در خرید هیچ‌کدام پیشتاز نیست. انتظار می‌رود که در هفته‌های آینده چلسی با هر دو بازیکن به‌صورت هم‌زمان مذاکره کند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که مندز (مدیر برنامه رونالدو) دوباره با چلسی برای انتقال کاپیتان تیم ملی پرتغال صحبت می‌کند. تاد بولی مشکلی با انتقال رونالدو ندارد اما پاتر کمتر از او برای این انتقال متقاعد شده است. هرگونه انتقالی به حمایت پاتر یا قدرت‌نمایی مالکان برای نمایش اقتدار خود نیاز دارد. بی‌تردید هیئت‌مدیره چلسی و مخصوصاً تاد بولی بی‌تمایل به امضای قرارداد با رونالدو نیستند. مندز دوباره رونالدو را به چلسی پیشنهاد خواهد کرد اما هرگونه انتقالی همچنان پیچیده به نظر می‌رسد.

رونالدو-منچستر

۳ گزینه جذاب جلوتر از رونالدو

چلسی برای تقویت خط حمله در ژانویه و بعد از آن در تابستان گزینه‌های دیگری در لیست  خود دارد. انکونکو در آستانه پیوستن به چلسی است و رافائل لیائو هم جزو گزینه‌های چلسی محسوب می‌شود. همچنین مسئولان چلسی شرایط ایوان تونی، ستاره باشگاه برنتفورد را نیز دنبال می‌کنند. تاد بولی همچنان به خاطر برند رونالدو به جذب او علاقه دارد اما بدون موافقت پاتر این کار را نخواهد کرد. توخل چندین بار امکان امضای قرارداد با رونالدو را رد کرد. از آن موقع چیزی تغییر نکرده و مندز مذاکراتی با چلسی انجام نداده است. خرید رونالدو اولویت تاد بولی وشرکای او نیست و اولویت اصلی آن‌ها تقویت خط میانی است. رافائل لیائو، جاناتان دیوید و اوان تونی جلوتر از رونالدو در لیست گراهام پاتر حضور دارند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها