|
کدخبر: 282443 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

با بمب زمستانی آبی ها آشنا شوید / یک گزینه جذاب

با نزدیک‌تر شدن به ماه ژانویه، شایعات نقل و انتقالاتی قوت بیشتری به خود گرفته است. باشگاه لندنی برای جذب یک فوروارد گلزن تکاپوی زیادی دارد و چند گزینه را درلیست خود قرار داده است. در این میان شانس ستاره جوان دورتموند بیشتر به نظر می رسد.

ورزش با بمب زمستانی آبی ها آشنا شوید / یک گزینه جذاب

چلسی برای پر کردن جای خالی آرماندو بروخای مصدوم، به دنبال یک مهاجم جدید است و برای این اقدام چند گزینه را زیر نظر دارد. البته مدیران باشگاه در کنار یک فوروارد، برای جذب یک وینگر تکنیکی هم لیستی را آماده کرده و شاید در ژانویه بازیکنی در این پست به خدمت بگیرند.

رافائل-لیائو4

چلسی بیخیال این وینگر نمی شود

رافائل لیائو درصورتی‌که قراردادش با میلان را تمدید نکند، ازنظر خرید مهاجم هنوز در لیست چلسی حضور دارد. عدم تمدید لیائو به چلسی اجازه خواهد داد که برای لیائو اقدام کند ولی به این معنی است که در صورت توافق با میلان، آبی‌ها باید هزینه بسیار زیادی برای خرید این بازیکن صرف کنند. درحالی‌که چلسی در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به دنبال خرید یک مهاجم جدید می‌گردد اما هیچ تضمینی وجود ندارد که باشگاه بتواند کسی که می‌خواهد را به خدمت بگیرد؛ بنابراین باوجود مصدومیت بروخا حالا فرصت خوبی برای مهاجمان آکادمی فراهم شده تا به تیم اصلی راه پیدا کنند. بازیکنانی چون میسون بارستو و مالیک مادرسیل می‌توانند برای رسیدن به تیم اصلی با یکدیگر رقابت کنند. از سوی دیگر چلسی به‌عنوان یک اولویت کلیدی منتظر دکلان رایس است.

رایس محصول آکادمی چلسی محسوب شده و به‌شدت مورد تحسین گراهام پاتر قرار دارد. مبلغ این انتقال بین ۷۰ تا ۸۵ میلیون پوند برآورد شده که این رقم نسبت به درخواست قبلی وستهام، کاهش چشمگیری داشته است. یوری تیلمانس هافبک باشگاه لسترسیتی، یک هدف بالقوه دیگر برای چلسی است که باید در ماه ژانویه به آن توجه داشت. انتظار می‌رود چلسی یک قرارداد رقابتی جدید به جورجینیو ارائه دهد ولی آن‌ها مطمئن نیستند که او این قرارداد را امضا می‌کند یا خیر. ستاره برزیلی آبی‌ها مدیریت پاتر را دوست دارد و مایل به نقش داشتن در این پروژه است.

تاد-بولی

استعدادیاب‌ها وارد عمل شدند

استعدادیاب های چلسی شرایط ژائو فلیکس پرتغالی را دنبال می‌کنند اما خرید این بازیکن در این لحظه قطعیت ندارد و با شک و تردیدهایی همراه است. درحال حاضر چلسی به‌طورجدی و فعال به دنبال جذب مهاجم است و نام‌های زیادی را روی میز دارد. تا این لحظه تماسی با کریس رونالدو گرفته نشده و تمرکز چلسی و مدیرانش روی بازیکنان جوان و بااستعداد است. چلسی به‌طورجدی روی انتقال یوشکو گواردیول، ستاره تیم ملی کرواسی کار می‌کند. برای تقویت خط حمله، تاد بولی در حال بررسی امضای قرارداد با یوسوفا موکوکو مهاجم ۱۸ ساله و آلمانی تیم دورتموند است.

چلسی پیش از موعد در حال کار برای انتقال موکوکو در تابستان بود اما ممکن است که آن‌ها راهی پیدا کنند تا این مهاجم جوان را در ژانویه به خدمت بگیرند. انتقال این بازیکن به چلسی هنوز نهایی نشده ولی این انتقال جذاب، پیشرفت خیلی خوبی داشته است. بسیار بعید است که روملو لوکاکوی بلژیکی تحت هدایت پاتر آینده‌ای در چلسی داشته باشد. به گفته فابریزیو رومانو، چلسی در این ماجرا ضرر زیادی خواهد کرد و به دنبال خریدار برای این مهاجم می‌گردد. پس‌ از آن تابستان شلوغ برای آبی‌ها، به نظر می‌رسد هواداران چلسی همچنان امیدوار هستند تغییرات بیشتری صورت بگیرد.

نیزار کینسلا خبرنگار نزدیک به باشگاه در این خصوص می‌گوید: «با آمدن یک مربی جدید و احتمالاً به‌زودی یک مدیر ورزشی جدید، خیلی تعجب‌آور نخواهد بود اما مطمئن نیستم که در حال حاضر خرید یک بازیکن در جلوی زمین را در اولویت قرار دهند. آن‌ها پیر امریک اوبامیانگ را در روز پایانی نقل و انتقالات به خدمت گرفتند بنابراین صادقانه بگویم، من فکر می‌کنم در ژانویه بیشتر بحث سر خرید وینگر هست تا یک مهاجم.»

یوسوفو-موکوکو

یک رقیب بر سر جذب موکوکو 

اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش برود، انتقال کریستوفر ویوِل به‌عنوان مدیر فنی جدید چلسی این هفته اعلان رسمی‌خواهد شد. تمام اسناد و مدارک و قرارداد امضا شدند و ویزای کاری او در انگلیس انجام شد. او باید در این ماه کارش را در چلسی آغاز کند و رهبری استراتژی نقل و انتقالات جدید چلسی در پنجره‌های بعدی را بر عهده بگیرد. مشخصاً بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی در مورد یوسوفو موکوکو پرس‌وجو کرده و مشتاق جذب او هستند زیرا در تابستان بعدی این بازیکن آزاد می‌شود.

شنیده‌ها از آن حکایت دارد که چلسی نزدیک‌ترین باشگاه به جذب ستاره جوان دورتموند است و قبلاً مذاکراتی نیز با او انجام دادند. چلسی و چندین باشگاه دیگر آماده هستند تا به‌محض اینکه یوسوفو موکوکو تصمیم گرفت با دورتموند تمدید نکند، برای جذب آزاد او در تابستان اقدام کنند. منچستریونایتد هم وضعیت موکوکو را زیر نظر دارد اما مشخص شد که چلسی مصمم‌ترین باشگاه نسبت به جذب موکوکو به شمار می‌رود. پاتر ازجمله تحسین‌کنندگان موکوکو است و برای جذب او به مدیریت باشگاه فشار وارد می‌کند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها