|
کدخبر: 308020

بمب نقل و انتفالات پرسپولیس در حال ترکیدن!

مهمترین گزینه یحیی گل محمدی برای حضور در میان مهاجمان پرسپولیس یک فوتبالیست خوش قامت اروپایی است.

ورزش بمب نقل و انتفالات پرسپولیس در حال ترکیدن!

یحیی گل محمدی زمان زیادی برای معرفی مهاجم پرسپولیس ندارد و هواداران این ساعات با اضطراب هر لحظه به دنبال معرفی یک بازیکن جدید فوتبال برای خط حمله هستند.

او ۱۸۸ سانتی‌متر قد دارد که برای مهاجم مرکزی قد خوبی محسوب می‌شود. قیمت او در سایت ترانسفرمارکت ۶۰۰ هزار یورو قید شده، ولی مشخص نیست او برای آمدن به ایران به همین پول راضی شود. البته عملکرد نه چندان خوبش در شانگ‌های احتمالا باعث می‌شود مدیران باشگاه چینی مخالفتی با انتقال او نداشته باشند.

بعد از این که دو هفته پیش نام آلیو باجی مهاجم ساحل عاجی به گزینه پرسپولیس مطرح و خیلی زود منتفی شد دیگر خبری از گزینه‌های بعدی نبود. این طور به نظر می‌رسید که پرونده جذب مهاجم خارجی به طور کلی منتفی شده است.

اما از ساعاتی پیش نام یک مهاجم جدید در رسانه‌ها منتشر شده. این مهاجم اهل اتریش است و مارکوس پینک نام دارد. ۳۲ ساله است و با پیراهن شماره ۱۰ در تیم شانگ‌های پورت چین بازی می‌کند.

نکته این است که پینک در تیم‌های قبلی‌اش که همگی اتریشی هستند عملکرد خوبی داشته است. پینک در تیم‌های بزرگ اتریش مثل اشتورم گراتس و آدمیرا هم بازی کرده، اما بهترین عملکردش را در تیم‌های ماترسبورگ و آستریا کلاگنفورت ثبت کرده است.

او فصل گذشته در بوندس لیگا اتریش با ثبت ۱۶ گل از ۲۲ بازی نفر سوم جدول گلزنان شده و همین عملکرد باعث شده توجه باشگاه شانگ‌های را جلب کند و به خاور دور سفر کند.

پینک در ابتدای سال ۲۰۲۳ به تیم وشانگ‌های پورت رفت. شروع خوبی هم در این تیم داشت. او موفق شد در بازی دوم تیمش مقابل شنژن یک گل بزند و یک پاس گل بدهد. اما پینک در ادامه نتوانست روند خوبش را در شانگ‌های را تکرار کند.

پینک بعد از گل و پاس گلی که در هفته دوم به نام خوش ثبت کرد نتوانست هیچ تاثیر مثبتی روی نتایج تیمش بگذارد. جالب این که تیمش خیلی خوب نتیجه گرفته و در فاصله ۶ هفته تا پایان سوپرلیگ چین با ۹ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول است.

شانگ‌های با ۵۲ گل زده بهترین خط حمله را در سوپرلیگ چین دارد، اما سهم پینک از گل‌های زده همان یک گل است. او فقط در ۱۳ بازی از ۲۴ بازی شانگ‌های در ترکیب این تیم به زمین رفته و با این آمار، مهاجم موفقی در تیم چینی به شمار نمی‌رود.

حالا باشگاه پرسپولیس منتظر تائید نهایی مهرداد خانبان آنالیزور تیم است. اگر خانبان تائید کند که پینک به درد پرسپولیس می‌خورد مذاکرات وارد مرحله جدی‌تری می‌شود.

منبع: اندیشه معاصر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها