|
کدخبر: 301230

یحیی تکلیف این پست را روشن کرد

یحیی گل‌محمدی برای تقویت تیمش در خط حمله نیز تصمیم دارد که یک مهاجم نوک به خدمت بگیرد.

ورزش یحیی تکلیف این پست را روشن کرد

ایجنت‌های زیادی در دو هفته گذشته مهاجم به باشگاه پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی معرفی کردند. همه این نام‌ها از سوی یحیی به دستیارانش رسید و آنها عملکرد یکی دو فصل اخیر این بازیکنان را به‌طور دقیق بررسی کردند. در حال حاضر هیچ یک از این نفرات نتوانسته‌اند نظر یحیی را جلب کنند. در این میان نام‌های زیادی هم از سوی ایجنت‌ها در فضای مجازی مطرح شده که به نوعی به پرسپولیس وصل شده‌اند.

حتی هواداران پرسپولیس بابت عدم جذب آنها هم گلایه‌هایی داشته‌اند که یکی از اطرافیان گل‌محمدی در این مورد گفت: «واقعیت امر اینکه عده زیادی از بازیکنان معرفی شده فصل بدی را به دلایل مختلف سپری کرده‌اند و نمی‌توانستیم در مورد آنها ریسک کنیم. تعدادی هم قیمت‌های بسیار بالایی داشتند که اگر می‌خواستیم آنها را جذب کنیم آن وقت سقف باشگاه شکسته می‌شد و صدای ملی‌پوشان هم درمی‌آمد. مساله دیگر اینکه بعد از عملکرد ضعیف پریرا با وجود کارنامه نسبتا خوبی که داشت یحیی ترسیده است و با وسواس زیادی بازیکن انتخاب می‌کند. واقعیت این است که ما برای جذب مهاجم خارجی، هم باید شرایط مالی باشگاه را در نظر بگیریم، هم اینکه بازیکنی نیاید که دستمزدش بیشتر از ملی‌پوشان تیم باشد. در بازار نقل و انتقالات مهاجمان خوب و با سابقه بالای دو میلیون دلار قیمت دارند که جذبش برای باشگاه ممکن نیست. مهم‌تر از همه اینکه مهاجم مدنظر باید فصل خوبی را در تیم سابقش سپری کرده و آمار گلزنی خوبی هم داشته باشد. به‌خاطر همین مساله تاخیر زیادی در انتخاب مهاجم به وجود آمده اما با این حال تا قبل از شروع فصل گل‌محمدی حتما به یک گزینه رسیده و نام او را به باشگاه معرفی خواهد کرد.»

 

منبع: افکار نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    اگر گلمحمدی از همین داشته های پرسپولیس ب ه طرق مفید استفاده نماید نیازبه بازیکن ج دید ندارد همین دروازه بان های جوان انگیز ه لازم را دارند و نیازبه خالدی پولکی نیس ت وزاهدی مهدی خیلی مفیدترذاز آل کثیرپابه سن گذاشته و پولکی هستند

  • کارشناس ارسالی در

    آل کثیر تا مصدوم بود و کسی نگاهش هم نمی‌ کرد پرسپولیسی بود و واسه پرسپولیس گوشه چ شم نازک میکرد همین که دوتا گل زد فکر کرد شده مسی.این یعنی بی ظرفیتی و غیر حرفه ا ی.حالا بعضی ها میگویند حرفه ای تعجبه!
    اما بنظر من افت عیسی را ببینید.ابنجا ست که یحیی باید خیلی حواسش جمع باشد و به هر بازیکنی بها ندهد.البته که یحیی هم تو این مورد رس بازیکن را میکشد.پرسپولیس تی می نیست که هر کسی لباس آنرا به تن کند.با ید رویای بازیکن باشد نه اینکه به هر که م ی‌رسی میگه از پرسپولیس پیشنهاد داشتم.الب ته من نمی‌گم بازیکن تحت هر شرایطی بماند. اما اینو بدونید ۱۰ م پرسپولیس برابر است با ۳۰ م تیمهای دیگر.شما فکر میکنید سپاها ن دنبال گل زنی عیسی بود.نه خیر سپاهان هم سیاست کشورهای عربی را پیش گرفته بازیکن‌ هایی که در تیمشان مطرح میشوند را با پول میخرد که تیم را از کار بیندازد نه اینکه لنگ اوون بازیکن است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها