|
کدخبر: 307752

استقبال عجیب از بمب نقل و انتقالات پرسپولیس

مهاجم سوئدی پرسپولیس تمرین خود را در حالی با سرخپوشان آغاز کرد که اولین موضوع مورد توجه، وضعیت بدنی و نوع رفتار سایر بازیکنان با وی بود.

ورزش استقبال عجیب از بمب نقل و انتقالات پرسپولیس

بالاخره نبیل باهویی در پرسپولیس رونمایی شد و وضعیت بدنی او موردتوجه بسیاری قرار گرفت.

هنوز ITC این بازیکن صادر نشده تا او بتواند پرسپولیس را در بازی‌های رسمی همراهی کند.

باهویی در ابتدا مثل آنچه در تیم‌های اروپایی رخ می‌دهد از تونل مملو از ضربات نه چندان آرام بازیکنان پرسپولیس و هم تیمی‌های جدیدش عبور کرد تا رسما عضوی از این مجموعه شود.

باهویی در تمرین امروز فقط چند بار دور زمین دوید و به همین مقدار تمرین بسنده کرد و رفت. با این وجود حاضران در تمرین می‌گویند به نظر می‌رسد این مهاجم حداقل از نظر آمادگی جسمانی و اضافه وزن در وضعیت نسبتا خوب و قابل قبولی قرار دارد.

یادمان نرفته حتی مهاجم شاخصی مثل یورگن لوکادیا وقتی به ایران آمد اضافه وزن مشهودی داشت یا در سال‌های گذشته تادئو جونیور برزیلی در پرسپولیس از این مشکل رنج می‌برد و کلی طول کشید تا شرایط بازی پیدا کند، اما نبیل باهویی ظاهرا بدنی فیت دارد و حداقل اینکه زودتر می‌تواند در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد؛ البته اگر از نظر فنی حداقل ۵۰ درصد یحیی را متقاعد کند که شاید گره‌ای از خط حمله پرسپولیس باز کند.

پرسپولیس امروز در یک بازی تدارکاتی مقابل نساجی قرار خواهد گرفت و باید دید گل‌محمدی دقایقی به این بازیکن میدان می‌دهد تا ببیند واقعا می‌توان روی او حساب کرد یا نه.

 

منبع: افکار نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها