|
کدخبر: 289112

پرسپولیس آماده بازی مرگ و زندگی می شود

علیرضا نورمحمدی بازیکن پیشین پرسپولیس می‌گوید: پرسپولیس در فصل جاری فقط به دنبال قهرمانی است و خوب می‌داند برای رسیدن به این مهم اول باید سپاهان را شکست دهد.

حساس ترین دیدار هفته بیست و سوم در تهران و میان دو تیم اول و دوم جدول برگزار خواهد شد. شاگردان ژوزه مورایس پس از شکست در جام حذفی حالا به تهران می‌آیند که نه تنها آن شکست تلخ را جبران کنند بلکه جایگاه خود در صدر جدول لیگ برتر را نیز حفظ کنند.

از آن طرف یحیی گل محمدی و بازیکنان پرسپولیس پس از بردهای روحیه بخش اخیر با شرایطی ایده آل قصد دارند ۳ امتیاز ال کلاسیکو ( لقب بازی دو تیم پرسپولیس و سپاهان) را از آن خود کنند.

۳ امتیازی که از نظر کاپیتان سابق پرسپولیس ۶ امتیازی است. رضا نورمحمدی در آستانه دیدار پرسپولیس و سپاهان اصفهان به خبرورزشی گفت: به نظر من این یک بازی ۶ امتیازی است چرا که سه امتیاز برنده می‌گیرد و اجازه هم نمی‌دهد رقیب اصلی اش سه امتیاز بگیرد. در واقع ۶ امتیاز این دیدار حکم طلا را دارد که امیدوارم نصیب پرسپولیس شود.

وی تأکید کرد: بازی با سپاهان به نظر من برای پرسپولیس بازی مرگ و زندگی است. پرسپولیس در فصل جاری فقط به دنبال قهرمانی است و خوب می‌داند برای رسیدن به این مهم اول باید سپاهان را شکست دهد. بازیکنان پرسپولیس با همین روحیه هفته گذشته تسلیم تراکتور نشده و تا آخرین لحظه و سوت پایان بازی به دنبال پیروزی بودند و به این هدف بزرگ در تبریز رسیدند.

مدافع سال‌های نه چندان دور پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس باید با همان روحیه جام حذفی و بازی با تراکتور به مصاف سپاهان بروند. آنها خوب می‌دانند چه ارزشی پشت پیروزی در این دیدار خوابیده است و باید در استادیوم آزادی فقط به برد فکر کنند. به نظر من شروع خوب در این مسابقه بسیار حائز اهمیت است. پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، گل اول را به سپاهان زد و شروعی توفانی هم در تبریز داشت. این شروع توفانی خیلی می‌تواند به موفقیت پرسپولیس در بازی با سپاهان اصفهان کمک کند. اگر پرسپولیس گل اول را بزند شانس پیروزی اش در خانه ۹۰ درصد خواهد شد.

رضا نورمحمدی اشاره ای هم به محمد عمری کرد و گفت: این پسر یک استعداد ناب است. تکنیک خوبی دارد و بسیار جسور است. اینکه با پیراهن پرسپولیس در دیدارهای حساس و مهم خوش می‌درخشد نشان دهنده روحیه و اعتماد به نفس بالای اوست. عمری حالا حالاها برای پیشرفت و موفقیت جا دارد و می‌تواند به بازیکنی عالی حتی برای تیم ملی تبدیل شود به شرط اینکه به همین راضی نشود. شما در تیمی‌مثل پرسپولیس خیلی زود مشهور و معروف می‌شوید. شاید یک دریبل یا گل در پرسپولیس چند برابر تیم‌های دیگر دیده شود اما فراموش نباید کرد افت و نزول بازیکن هم در این تیم بیشتر دیده خواهد شد. شما در تیم‌های بزرگ مثل پرسپولیس در اتاق شیشه ای هستید و همواره شما را نگاه کرده و قضاوت می‌کنند. بنابراین باید بهترین عملکرد را داشته باشید و امیدوارم محمد عمری به این قانع نشده و روز به روز پیشرفت کند.

مدافع سابق پرسپولیس در مورد عملکرد خط دفاعی این تیم درفصل جاری نیز خاطرنشان کرد: به نظرم همه بازیکنان پرسپولیس در خط دفاعی عالی هستند و نمی‌توان اسم یکی را آورد اما گئورگی گولسیانی نشان داده که از روحیه بالایی برخوردار است. زوج او و پورعلی گنجی خیلی هماهنگ نشان داده اند درحالی که فرشاد فرجی و علی نعمتی هم حضور دارند و هر موقع برای پرسپولیس بازی کرده اند عملکرد خوبی داشته اند. ضمن آن که پشت سر آنها نیز علیرضا بیرانوند حضور دارد که در حال حاضر آماده ترین گلر ایران است.

نورمحمدی در پایان نتیجه دیدار پرسپولیس و سپاهان را این چنین پیش بینی کرد: من فکر می‌کنم پرسپولیس با اختلاف حداقل یک گل برنده شده و جای سپاهان را در صدرجدول خواهد گرفت. اگر پرسپولیس با تمرکز کامل بازی کند و روی به بازی احساسی نیاورد، برنده این دیدار خواهد شد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها