|
کدخبر: 308551

تاج ناجی سپاهان می‌شود؟

در طول سال‌های اخیر بارها از حضور مهدی تاج به عنوان نایب رئیس AFC به عنوان یکی از اهرم‌های فشار کشورمان در کنفدراسیون فوتبال آسیا صحبت شده است.

فوتبال تاج ناجی سپاهان می‌شود؟

پیرو اتفاقات غیر منتظره در شامگاه دوشنبه دهم مهرماه در ورزشگاه نقش جهان همچنان جامعه فوتبال کشورمان در شوک به سر می‌برد.

پس از امتناع تیم الاتحاد عربستان از حضور در زمین ورزشگاه نقش جهان اصفهان و عدم رویارویی با تیم سپاهان این موضوع به یکی از دغدغه‌های اصلی اهالی فوتبال، به ویژه طرفداران این ورزش در اصفهان تبدیل شد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که خودش نیز از اهالی استان اصفهان به شمار می‌رود در حال حاضر نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز بوده و حالا طرفداران فوتبال به ویژه اصفهانی‌ها توقع دارند تا از نفوذ خود در ارتباط با مسائل فوتبالی در AFC استفاده کند.

موضوعی که طی سال‌های اخیر پس از بازگشت مهدی تاج به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال همواره از آن به عنوان یکی از ابزارهای قدرتمند این مدیر در راس فدراسیون فوتبال یاد شده است.

این در شرایطی است که همواره لابی اعراب در هیات رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان یکی از اهرم‌های قدرتمند برای به کرسی نشاندن صحبت‌هایشان مطرح بوده است.

اما حالا و در شرایطی که اتفاق عجیب و نادری در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برای نماینده کشورمان رخ داده انتظار می‌رود مهدی تاج و دیگر عوامل فدراسیون فوتبال کشورمان در این زمینه نهایت تلاش خود را به کار بگیرند تا حقی از تیم سپاهان ضایع نشود.

ناگفته نماند؛ ظرف ۲۴ ساعت گذشته برخی اصحاب رسانه و افراد نزدیک به کنفدراسیون فوتبال آسیا معتقدند با توجه به برخی گزارش‌ها از سوی باشگاه سعودی به AFC کار برای تیم سپاهان سخت شده و می‌طلبد که نمایندگان فوتبال کشورمان با قدرت از حیثیت فوتبال ایران و نماینده اصفهانی این رشته در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دفاع کنند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها