|
کدخبر: 308547

شانس سپاهان کم شد!

با توضیحات ارایه شده از سوی مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان احتمال اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا در پرونده سپاهان – الاتحاد رای را به سود تیم ایرانی صادر کند کم است.

فوتبال شانس سپاهان کم شد!

صادق میرصالحیان در مصاحبه‌ای که به گلایه از فدراسیون فوتبال و دبیر کل اختصاص داشت به نکته مهمی اشاره کرد: «مسئله اصلی این بوده که ورزشگاهی که مورد تایید AFC قرار گرفته و در جلسه هماهنگی بازی، مجوز برگزاری مسابقه در آن صادر شده، به ناگاه توسط تیم الاتحاد عربستان ترک می‌شود. در بیانیه تیم عربستانی آمده که ناظر به آن‌ها گفته ورزشگاه را ترک کنند در حالیکه ناظر بازی سخن دیگری به نماینده باشگاه سپاهان گفت و دستور لغو بازی از سمت خود را رد کرد. او بیان داشت AFC به او دستور لغو بازی را داده‌است.»

لغو بازی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا! این توضیح مهم مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان است. وقتی کنفدراسیون فوتبال آسیا دستور به لغو بازی می‌دهد بدین معنی است که شرایط برای برگزاری بازی از سوی تیم میزبان مهیا نبوده است. هر چند که واضح و مبرهن است کنفدراسیون فوتبال آسیا شخص نیست و به طور حتم فرد تصمیم‌گیرنده این تصمیم مهم را با گزارش ناظر بازی اتخاذ کرده است.

اگر ناظر بازی دستور به لغو بازی داده بود بهتر بود چرا که ممکن بود کنفدراسیون فوتبال آسیا در واکاوی این ماجرا به این نتیجه برسد که حق با تیم سپاهان بوده است و در چنین شرایطی ممکن بود رای به تکرار بازی یا حتی بازی در زمین بی‌طرف بدهد. اکنون با تایید باشگاه سپاهان کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی را لغو کرده است. البته که دوست داریم رای صادره به سود تیم سپاهان باشد.

منبع: خبر ورزشی
  • ناشناس ارسالی در

    مجسمه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها